Show je eigen waggel topic #73

Status
Not open for further replies.

Frank

"Because racecar"
Hier maar weer verder dan..
Anders was ook alweer ver der overheen!


Nieuwe parada's op de sprintharts en gelijk maar even gemonteerd... Ik zal deze week eens wat betere foto's maken, telefoon is nogal crappy :+

28122010191.jpg


@ Ini: Mooie parts, we moeten binnenkort even meeten ;)

@ Lieuwe: Post eens een foto :+

@ Evo: Sick, gaat echt hard! Tijd valt alleen beetje tegen?

Bizarre projecten .. die onderdelen ook omg :~ Grootte van die turbo 8P

Ik heb de nieuwe aanwinst in de garage staan. Morgen even schoon maken en wat pics maken :#

Ding accelereert echt als een malle. Aardig stapje omhoog vergeleken met de S6 :)

Iets met een R en een S? :p


Waarom zo geheimzinnig eigenlijk? :p snap het niet

R8 5.0 v10 bi-turbo quattro-stagioni?

man zeg het gewoon :D

volgens mij moet hij hem eerst cleane, alle honda en v-tec emblemen verwijderen :)

Nou ik hem hem niet in de garage maar wel sinds vanavond voor de deur staan :D :W

ae1hcz.jpg


Helemaal in mijn nopjes ermee :)


Ben gewoon benieuwd en snap die geheimzinnigheid ook niet. Zal wel aandacht tekort gekregen hebben in z'n jeugd ofzo:+

POSTEN DIE KAK!!!

Mijne maar eens posten.

Foto-HSWN8MEC-D.jpg

Foto-YR47EUTS-D.jpg

Foto-UTKEFFXI-D.jpg

Had zelf andere wielen gepakt :)

Zoiets zuipt toch ook wel als een idioot?

WOEI

Als t goed is vd week een set 264 graden nokken ophalen van Catcams.
Scheelt weer wat peekaas (20-30 bovenin)

Yeah! Tot hoe ver kan je met je std aandrijf assen?

Gezien de pk's bovenin gewonnen worden denk ik eerder dat het koppel wat langer overeind blijft.. Zelfde koppel bij meer toeren = meer pk's. En koppel is volgens mij hetgene wat je assen molt })

Vind persoonlijk de wielen er goed onder staan.
En ja, zuinig is wat anders:)

koppel onderin valt nog steeds mee, t is geen 600nm monster, hoeft van mij ook niet hoger te worden onderin.

Topvermogen kan ook assen slopen hoor. Je hebt kennelijk nog nooit gevoeld hoe hard dat ding vooruit gaat. En dan te bedenken dan die assen dat van bak naar wielen moeten transporteren.

Straks met de andere velgen heeftie ook meer tractie :)

Fraaie bak!

En wat Lieuwe betreft, gokje; een S2? Al dan niet met RS-turbo ofzo... Tweede gok is een S4 B5, maar daar vond je niet zoveel aan volgens mij...
 
Advertisement - register to remove this

Mijne ook maar weer is.


DSC_0126-border.jpg

DSC_0085-border.jpg

DSC_0078-border.jpg

DSC_0029-border.jpg



Vorige jaar net voordat hij de stalling in ging nog ff klein meetingtje langs geweest in R'dam :)
 
1121066330_6_N_Ji.jpeg


Toch maar besloten te houden. Vind toch niet weer zo'n mooie auto qua staat. En ik heb er geen eens van kunnen genieten met mooi weer nog. Had al wel een koper voor 5250.
 
nieuwe pagina :)

112ctfn.jpg



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2F8N2TV1Olk"]YouTube - bob.88 Toyota Glanza 4EFTE EP91 Dyno run[/ame]
 
Dan moet ik ook maar ;) Het is een S3 8L geworden.

Is bij JD geweest voor wat tuning + Forge BOV = +/- 275pk/390Nm. Bij 2800 rpm komt de turbo goed los, dan gaat het wel lekker :7

Auto is voorzien van een Sachs sportkoppeling incl drukgroep. Koppelingspedaal is wel vrij hard zeg maar :p

In vergelijking met de S6 is alles veel strakker, wat stugger, directer etc. Flink meer fun om te rijden :)

S3_28_12_2010_1.jpg


S3_28_12_2010_2.jpg


S3_28_12_2010_3.jpg


Weet niet of er veel liefhebbers zijn van het interieur :# Irl is het veel mooier dan op de foto's imo :)

Velgen die erop zitten gaan iig weg. Staat wel donders goed, maar het is imitatie = no go :p
 
Sportec's hadden wel goed dik gestaan idd! Auto is origineel 5x100, Sportec's 5x112. Heb al adapters uit Duitsland besteld voor 5x100>5x112. Dus heb wel wat keus wat wielen betreft :p Zwarte wielen / black on black lijkt me wel bruut.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top