Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
Stuur maar op :D. Ja deze uitlaat maakt iets teveel herrie. D

zo`n spaghetti pijp?
Zo`n ding zat er samen met een taartschep ooit op die kever (voor restauratie) van m`n pa. Heeft nu een zelf laten maken RVS stnd look iets onder.
 
Als je de maandelijkse lasten van zo'n bak voor lief neemt dan zou ik 100x liever zo'n bak rijden als zo'n zenuwachtig japans geval.
 
Grote beurt, en 2 draagarmen voor. Uurloon is ook niet normaal volgens mij 125 euro nog wat8P Aanschaf van zo wagen valt wel mee kwa kosten, maar dan ga je hem verzekeren voor 150+ euro per maand, 5-600 euro benzine in de maand, wegen belasting en dan laat je hem nog goed onderhouden... betaal je gewoon serieus geld voor. Ik vind ook niet dat je zo wagen met een civic ofzo kan vergelijken, ieder ze keus natuurlijk, geef mij maar rust + luxe ipv van dat gejank,gebonk en gekraak.

Dat valt nog mee, was laatst bij de tandarts en heb er totaal zon 1 uur 45 min gezeten voor een wortelkanaal behandeling, €550,- euro 8P dat zijn pas oplichters.
 
@William:
Dat is een beetje appels met peren vergelijken... Civic wordt niet mijn dagelijkse auto ;) Circuit en af en toe eens op een zonnige dag in het weekend rondrijden!
 
Ja het is ook niet te vergelijken,
Maar Liever een dikke daily dan 1 waar je af en toe mee rijd en dan door de week in een of andere botsauto die niks mag kosten :)
 
Ik denk/weet zeker dat je met een cheap-ass rag bak meer fun hebt dan een auto waar je zuinig op bent, kameraadje heeft een rag honda civic, altijd dikke fun met dat ding.

Verheug me al op de winter 8)
 
Lekker raggen is leuk, reed met de Twingo ook 2000km per maand, lekker nergens op letten... Ondertussen hebben we de Volvo nu al een tijdje, 3.000 km op 4 maanden...
 
hamer.gif
 
Nah, die metalen plaat daarachter zeg maar, dacht dat ik popnagels zag maar het leek alleen maar zo. Raam gaat niet meer open. :+ Bekend probleem bij de passat.

Alles in de kofferbak getyft en maandag mag de garage er naar kijken. :p
 
Ik heb al meer fun van de CRX gehad in 1 maand dan 2 jaar met de Ibiza. Op een auto moet je niet zuinig zijn, je moet hem zo gebruiken naar watie kan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top