Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
vanmorgen ook de winterwielen gemonteer, had mooie aanbieding bij een kamaraad(werk bij profile) voor leuke prijs nu die 15 inch met winterbandjes er weer op
 
Tuurlijk, als er verder niks mis mee is wat hem niet verkoopbaar maakt. Gewoon originele pijp erop t.w.v. 50 euro en gelijk verkopen of gebruiken om te raggen. Kapot gaan ze toch nauwelijks.
 
juisst:p


nee er is wel mankentje

maakt piepend geluid bij linkervoorwiel tijdens het sturen, homokineet?

en roest bij de achterschermen
plus:

nieuwe uitlaat, catvervanger, originele middendemper, freeflow einddemper( iemand ervaring mee?)
 
Ja, die zijn echt 100% perfect, daar worden wijven zo geil van dat ze al leeggelopen zijn voor ze in je auto stappen.
Is het makkelijker om de achterbank schoon te houden 8)
 
$%)@%)(@()$! Gister wil ik bij het stoplicht wegrijden breekt er iets af van me gasstangstelsel.(chinese teringkwaliteit) Gevolg is dat het blok naar de 8-9000 toeren schoot, blauwe rook etc. ANWB heeft het kunnen fixen zodat ik naar huis kon maar het blok loopt niet mooi meer, soort zagend geluid..

Dat wordt dus openhalen.. Gelijk maar nieuwe krukas en zuigers dan.. 2175cc!
 
Mooie M3! en die volvo staat ook strak zo op de oprit:p

Kon het niet laten om weer een auto aan te schaffen, had eigenlijk gedacht om even tijdje zonder te doen en dan in febr. wat aan te schaffen. Maar is niet helemaal gelukt:+

Rode golf 5 gti uit 11/2004, 5drs, handbak (6), 136k gelopen. Bij de vw-dealer gekocht en is door dezelfde dealer geleverd aan de 1e en enige eigenaar die hem daarna daar heeft ingeruild. Geen krasje of iets te vinden en alle stempels tot 135k aanwezig:) Zitten nu abt velgen onder, denk dat ik deze ga vervangen door orginele gti velgjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top