Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
Wie gaan er zaterdag nog naar het Autotron? Rockabilly Hot Rod Kustom gebeuren..

Björn en ik gaan met de kever ff amerikanen pesten :D
 
Na 3 maanden oid niks aan de auto gedaan te hebben, toch weer verder gegaan:

IMAG0121.jpg


IMAG0122.jpg


IMAG0123.jpg


Auto mag trouwens weg, heb er echt veel te weinig tijd voor. Zoek eigenlijk iets wat al zo goed als klaar is :)
 
Zo krijg je er ook geen reet voor, beter even doorzetten. Ben ook van plan om mn MKII te verkopen maar dat doe ik pas als ie af is...:rolleyes:
 
Zo krijg je er ook geen reet voor, beter even doorzetten. Ben ook van plan om mn MKII te verkopen maar dat doe ik pas als ie af is...:rolleyes:

I know, maar als ik het geld erin prop krijg ik er ook niks voor he :p Denk ook niet dat er snel iemand interesse heeft. Daarom mag die ook weg, moet niet :)
 
Wat kost zo'n wagen ongeveer ?

heb de mijne toendertijd voor 18k gekocht, gekocht met 115000km staat nu iets van 140xxxop. Aanschaf valt wel mee, vooral de benzine en het onderhoud kan aardig oplopen, zekker omdat ik de auto nog gewoon bij de Mercedes dealer laat onderhouden, laaste beurt was 2500 euro;(
 
heb de mijne toendertijd voor 18k gekocht, gekocht met 115000km staat nu iets van 140xxxop. Aanschaf valt wel mee, vooral de benzine en het onderhoud kan aardig oplopen, zekker omdat ik de auto nog gewoon bij de Mercedes dealer laat onderhouden, laaste beurt was 2500 euro;(

:X

Dat is zelfs mij nog niet gelukt met de Alfa, wat is er dan mis als je zoveel kwijt bent voor onderhoud aan een auto die nog niet eens zoveel km's gemaakt heeft?
 
Volgende week vrijdag eindelijk ophalen :W Ik haal dan in de UK ook gelijk een nieuwe set wielen op... ( Desmond evo Regamaster, 16inch )
En deze week verwacht ik ook nog een redelijk groot pakket vanuit de usa...
P1000982.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top