Show je eigen auto topic #45

Status
Not open for further replies.
Tis voornamelijk slecht voor je wiellagers, er zit een veel langere arm tot aan je wiel, dus worden de krachten veel groter, waardoor je wiellagers eerder zullen slijten.
 
Idd..


En je moet wel centrerende verbreders nemen. Je hebt namelijk ook andere. Die niet centreren. Das dus wel rotzooi.
 
kan van alles zijn bij de beamer, als hij afblaast heeft ie overdruk dus is de turbo niet kapot;)

Weet niet of zon bmw een klopsensor heb maar STEL ze rijd gewoon mete euro 95 + std koppaking en zonder intercooler, dan heb je kans dat ie m zwaar gaat afregelen op pingelen te voorkomen.

Maar dat is een theorie die alleen klopt als al die punten die ik opnoem t geval zijn:+

Volledig std uitlaat?

Dat is niet helemaal waar, je vacuumslang van de dumpvalve zit achter je gasklep gemonteerd. Als je gas loslaat, word de dumpvalve als nog opengetrokken door de vacuum die achter de gasklep gegenereerd word :z
Wat alsnog voor een afblaasgeluid zorgt, ondanks lage turbodruk..
 
Idd..


En je moet wel centrerende verbreders nemen. Je hebt namelijk ook andere. Die niet centreren. Das dus wel rotzooi.

Ik rij nu met schuifbouten & centreerringen (velgen hebben andere steek als de auto) kan ik hierbij nu wel spacers monteren?
 
jawel, als je maar spacers neemt waar een centreerrand opzit ;)
zoals de linker is zegmaar;
spacer.jpg
 
Last edited:
Hey , ik ben op zoek naar verlagingsveren voor een honda civic eg '95 . Wie weet hoe "adjustable coil overs" in zijn werk gaan? Geen schroefkit dus ... maar instelbare verlagingsveren ? Vertrouwbaar ? Kwaliteit ? ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top