Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
yep, @ maasvlakte,

en yep, Fuji! :#

dscf4720-border.jpg

dscf4797-border.jpg


suv in actie! vast 8P

dscf4870-border.jpg


dscf4895-border.jpg

rondvliegende modder, me camera zag er helaas ook zo besprenkeld uit

genoeg!
 
Rijd nu in een peugeot 405 1.6
(krukasstand censor ontsteking ding kabelte was stuk op onderstaande foto ;) )
9aplb9.jpg


Deze gaat denk ik wel weg, heb een golf 2 1.3 oldtimer op het oog namelijk. En met mijn studiefinanciering is dat beter te betalen denk ik.
 
Mijn 156 motor is zojuist gesneuveld, reed met 210 in duitsland toen er op de 1 of andere manier een gat in me carterpan is gekomen en al me olie er vrijwel direct uitliep. Was vrij snel over dus, nu ff checken hoe of wat.

Kut alfa's :(
 
Mijn 156 motor is zojuist gesneuveld, reed met 210 in duitsland toen er op de 1 of andere manier een gat in me carterpan is gekomen en al me olie er vrijwel direct uitliep. Was vrij snel over dus, nu ff checken hoe of wat.

Kut alfa's :(

Mja, iets geraakt waarschijnlijk? Kan bij elke auto gebeuren lijkt me...
 
het is wel de bedoeling om nog wat aan andere bumpers te doen. Maar wil geen monsterbumpers. Het worden bumpers in de stijl van de auto. Zo dat je toch een OEM look krijgt.

Zulke antwoorden krijg je altijd van die auto-verneukers. :P Zal je nog een tip geven: er is geen enkele bumper die een betere OEM look geeft, dan je originele bumpers. ;)
Vertel eens wat er mis is met de originele bumpers, ze geven toch al een lekkere dikke look of niet? Buiten dat aftermarktet bumpers 9 van de 10 keer toch niet strak passen, komen de lijnen 10 van de 10 keer niet zo goed met de auto overeen als de bumpers die er nu op zitten.
 
Mijn 156 motor is zojuist gesneuveld, reed met 210 in duitsland toen er op de 1 of andere manier een gat in me carterpan is gekomen en al me olie er vrijwel direct uitliep. Was vrij snel over dus, nu ff checken hoe of wat.

Kut alfa's :(

emotie :+

Nee kut voor je man, succes met evt herstel
 
Mijn wagen:



Een Fiat Bravo 1.9 JTD GT.
Het is een driedeurs hatchback met 77kw/105 pk, 4 in lijn, ohc.
Een topsnelheid van 187 km/h en van 0 tot 100 in 10,4 s.
Een gemengd verbruik van 5,4 liter per 100 km.

Edit: gefeliciteerd Boyd!
 
Een Fiat Bravo 1.9 JTD GT.
Het is een driedeurs hatchback met 77kw/105 pk, 4 in lijn, ohc.
Een topsnelheid van 187 km/h en van 0 tot 100 in 10,4 s.
Een gemengd verbruik van 5,4 liter per 100 km.

Aah .. je hebt de handleiding door gelezen :+

nee geintje leuke bak :)
 
Mijn 156 motor is zojuist gesneuveld, reed met 210 in duitsland toen er op de 1 of andere manier een gat in me carterpan is gekomen en al me olie er vrijwel direct uitliep. Was vrij snel over dus, nu ff checken hoe of wat.

Kut alfa's :(

ik hoorde iemand gister precies hetzelfde vertellen over het zoontje van zijn baas ofzo.
jou vader werkt niet toevallig bij auto citrus?
 
Zulke antwoorden krijg je altijd van die auto-verneukers. :P Zal je nog een tip geven: er is geen enkele bumper die een betere OEM look geeft, dan je originele bumpers. ;)
Vertel eens wat er mis is met de originele bumpers, ze geven toch al een lekkere dikke look of niet? Buiten dat aftermarktet bumpers 9 van de 10 keer toch niet strak passen, komen de lijnen 10 van de 10 keer niet zo goed met de auto overeen als de bumpers die er nu op zitten.



precies... lekker laten zitten... Zie het alweer aankomen :D
 
Mijn 156 motor is zojuist gesneuveld, reed met 210 in duitsland toen er op de 1 of andere manier een gat in me carterpan is gekomen en al me olie er vrijwel direct uitliep. Was vrij snel over dus, nu ff checken hoe of wat.

Kut alfa's :(

Was het een 1.8 Benzine? Daar gaan er de laatste maanden echt véél van stuk op hoge snelheid.. :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top