Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
verlaagdpn9.jpg




Wie kan even de strips in de kleur soepen? en de onderkant dorpel.
 
ik hoorde iemand gister precies hetzelfde vertellen over het zoontje van zijn baas ofzo.
jou vader werkt niet toevallig bij auto citrus?

Ja klopt, van wie hoorde je het?
Gelukkig heeft me vader dus een garage bedrijf maar zal dus wel opzoek moeten gaan naar een goede 2ehands motor zal ook niet zo goedkoop zijn.

Misschien iets geraakt inderdaad of me drijfstang wat hem heeft geraakt, was iig behoorlijk gat denk dat je er met een beetje moeite wel een tennisbal in kon proppen ;).

Maarja wel balen :(
 
Auto citrus in den haag? in de sinasappelstraat?

Dit is een grapje of niet? :D

@MajestiC: Zolang je geen fase 3 hebt zijn er wel een aantal blokken te vinden, zit je al op het 156club forum? Als je daar een topicje opent heb je binnen no-time een blok aangeboden...
 
Hahah toevallig werkt de man (Frank) van me nichtje daar en die onderhoud mijn auto anders aardig goed :)

Edit: Kijken of ik straks eerder weg kan op me stage en dan een afspraak maken voor me bumpers. Net de laatste onderdelen besteld, zoals afdekkapjes en dan kan het naar de spuiter toe :)
 
Dit is een grapje of niet? :D

@MajestiC: Zolang je geen fase 3 hebt zijn er wel een aantal blokken te vinden, zit je al op het 156club forum? Als je daar een topicje opent heb je binnen no-time een blok aangeboden...

Jep was er lid, net ff een topic geopent nu hoop ik dat ik was kan vinden. Iemand bood wel ze blok aan een 1.6 met 180.000km voor 650 euro maar dat lijkt me niks. Mijn blok had ''slechts'' 130.000 gelopen.

Hahah toevallig werkt de man (Frank) van me nichtje daar en die onderhoud mijn auto anders aardig goed :)

Edit: Kijken of ik straks eerder weg kan op me stage en dan een afspraak maken voor me bumpers. Net de laatste onderdelen besteld, zoals afdekkapjes en dan kan het naar de spuiter toe :)

Ohh okee, geinig dan ken ik je nichtje ook wel..
 
Mijn nieuwe waggie :D! Wel een redelijk project geworden, als ik tijd heb zal ik wel van begin tot eind een fotoreportage posten.

[ir]http://jeff.mindrive.nl/Candy/9.jpg[/ir]
 
Vind ik wel aardig gedurfd, zo'n nieuwe auto helemaal strippen. Maar als ik de foto's zag zoals die gaat worden is het wel mooi :) Ben benieuwd. Welke velgen komen er onder?
 
Bjeff, t was toch een schadebak?

Wat versta je onder schadebak, inderdaad de voorbumper had een scheur en er zaten verspreid over de auto wat krassen (stadsauto). Aangezien ik toch een gti-front wilde kon ik wel leven met een kapotte voorbumper. Eenmaal bezig bleek de lak dusdanig slecht dat ik besloten heb hem compleet te laten overspuiten in de zelfde kleur (candy-white). Onder schadebak versta ik een auto met chassis-schade en dat had deze absoluut niet!

Velgen zijn originele (nieuwe) detroits met Continental Sportcontact 225/40/18;
[ir]http://jeff.mindrive.nl/Candy/10.jpg[/ir]
 
Jep was er lid, net ff een topic geopent nu hoop ik dat ik was kan vinden. Iemand bood wel ze blok aan een 1.6 met 180.000km voor 650 euro maar dat lijkt me niks. Mijn blok had ''slechts'' 130.000 gelopen.QUOTE]

Ben er ook lid maar zie je topic niet staan, ( kan aan mij liggen )
erg jammer om te horen,
heb ook een 1,8 heb nu 140 000 gelopen en rij soms ook wel eens 210
is top of ging die van jou harder ?
 
Jep was er lid, net ff een topic geopent nu hoop ik dat ik was kan vinden. Iemand bood wel ze blok aan een 1.6 met 180.000km voor 650 euro maar dat lijkt me niks. Mijn blok had ''slechts'' 130.000 gelopen.QUOTE]

Ben er ook lid maar zie je topic niet staan, ( kan aan mij liggen )
erg jammer om te horen,
heb ook een 1,8 heb nu 140 000 gelopen en rij soms ook wel eens 210
is top of ging die van jou harder ?

Ik heb gewoon een 1.6, 210 was wel me top ongeveer ja, kijk ff onder ''gezocht'' want het topic staat er toch echt.
Ik wil er ook wel een 1.8 of 2.0 blok inleggen weet alleen niet wat er dan precies veranderd moet worden.
 
Ik heb gewoon een 1.6, 210 was wel me top ongeveer ja, kijk ff onder ''gezocht'' want het topic staat er toch echt.
Ik wil er ook wel een 1.8 of 2.0 blok inleggen weet alleen niet wat er dan precies veranderd moet worden.

Een 1.8 of 2.0 past er dacht ik zonder al teveel problemen in, belangrijker is of het een fase-1,2 of 3 is. Topic heb ik zien staan trouwens, zocht alleen naar iemand die een 1.8 zocht :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top