Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Achterkant is snel ranzig. Al het vuil wordt er zo tegenaan gegooid. Jelle moet maar eens opletten hoe snel die achterruit vol zit.
 
Zo van de week even geklust aan de auto. Vw polo 1.4 16V uit 2000

Setje steffan BCW voorzien van Dunlop SP9000 195-45-14.
FK Koningsport schroefsetje gemonteerd.

Hier het resultaat, (kan lager maar loopt die aan ;( )

1-7.jpg


8-1.jpg


5-5.jpg


3-7.jpg


7-2.jpg


4-6.jpg




Things to do:

Uitlijnen en nieuwe wielbouten.
Polo en 1.4 logo verwijderen.
Klein model spiegel links monteren.
Polo Gti bumperlip monteren.
Bumpers,motorkap,spiegels en voorschermen spuiten.
 
Stugger kan hij zeker.kwestie van de hardheid verstellen.. maar als je er nog beetje comfort wilt en ook niet voor iedere drempel om wilt rijden vind ik hem zo laag genoeg staan.

voor heeft hij eerder last van aanlopen als achter. wielen zijn eigenlijk ook een half J tebreed om goed laag te gaan.

Binnenkort eens kijken of ik hem lager kan zetten zonder aan de lopen. nu kan ik nog over een hobbel de bobbel weg rijden.
 
Whoooottt, spider vlamt als een jekko 8). Apex veren is echt topspul:W. Net afmelding van poetsen gehad, morgen jarig, dus ga ik eigen spider maar poetsen 8) en even paar sportspruitstukken scoren bij SvL
 
Maasvlakte? :W

zeker weten, daar was ik vandaag nog.

Btw. na een nieuwe krukaspositiesensor gemonteerd te hebben al weer 400 km probleemloos gereden. Ik wilde ook gelijk de multiriem vervangen maar de snaar die ik mee heb gekregen (en die er volgens bv. partsbase ook op moet) is 2 cm te kort. Gelukkig is het typenummer op de oude nog leesbaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top