This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
V-turbo-tec-Y0o 8)

Ik ben ook wel in voor een meeting.. lijkt me wel gezel. Bart zn nieuwe hok onder kwijlen
 
Ja die zit er ook, Ekris, maar das weer net iets verder. Erachter zit idd een soort van parkeerterrein. Ben ik al een tijd niet meer geweest, kan ook zijn dat het is afgezet tegenwoordig.

Die parkeerplaats is er nog steeds, altijd leuk om nog eventjes langs die rukkende boys bij de MAC langs te gaan.
IK ben ook zeker dan van de partij. zorg wel dat er wat leuke autos bij zijn. zoals een m3 CSL! en Ford Focus ST van vrienden van mij.
 
Iedereen is verplicht een WA verzekering te hebben toch?

Mochten ze die niet hebben, even dreigen met de vreemdelingendienst. Misschien dat zoiets wil helpen

Vieze Asperge stekerts.
 
Dat zal nog ff op zich laten wachten.
Turbo slokt een hoop geluid op en ik wil eerst nog even van vtec genieten
Turbo komt wanneer de auto optisch af is


Het koppel wat een turbo met zich meebrengt is gewoon zo addicted :#.. Had toen een keer in die S14a van Joost gereden, vandaar dat ik toen ook een turbo moest hebben.
 
idd iedereen is verzekerd, gewoon politie bellen dat er een paar illigalen de boel verzieken, allemaal het land uit, of gewoon doodschieten zoals tomk zei :W
 
Je kunt een hoop zeggen over Polen, maar werken kunnen ze hoor, en ze doen het ook. itt sommig ander buitenlands volk.
 
Het koppel wat een turbo met zich meebrengt is gewoon zo addicted :#.. Had toen een keer in die S14a van Joost gereden, vandaar dat ik toen ook een turbo moest hebben.

Jah, ik was al bezig voor een s14a.
Wilde er over paar maandjes 1 kopen.
Maar heb me toch bedacht.

Civic eerst voorzien van:
Carbon motorkap ( al gekocht )
Spoon spoiler carbon
Carbon kofferklep
Wing west skirts, front- en rear lip.
Alarm ( dinsdag word t geinstalleerd )
Velgen + banden
Schroefset.
Paintjob.

en dan:
Revisie, gelijk lagere compressie zuigers e.d.
Turbo en de hele mikmak

En ik twijfel nog of ik het hele interieur eruit haal en verkoop.
Dan rolkooi kuipjes e.d.
Of het interieur erin laten.
 
leuke plannen hoor, maar komt dat carbon spul er zo op, of wordt et nog gespoten? weet niet of et zo vet staat bij et rood

pics?

ook leuke plannen !
 
Status
Not open for further replies.