Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
ben ik dan de enigste die het te weinig vindt voor een auto van 1200 kg -:-

Je zal vast niet de enige ;) zijn nee.

Maar ik zou zo'n auto best kopen. Ziet er standaard fraai uit en het vermogen zou voor mij ook genoeg zijn.

Zou,zou,zou, want het geld heb ik er natuurlijk niet voor :p
 
Een 2ehands R32 kost zo'n 27.000 euro met minimaal 50.000km op de teller ... toen ik afgelopen maand in nieuw zeeland was, stond de r32 bij bosjes te koop voor rond de 18 tot 20.000 euro en bijna in nieuw staat.

Mja nieuw zeeland is anders dan europa, in NZ is de skyline gtr34 hip, hier de vw r32
 
haha, nee dat zeg ik ook niet, het rijdt goed zit goed enz...

maar een r32 is gewoon van een andere orde...
en die stoelen, goddelijk, iets verlagen en icm die 4wd een super wegligging
6 cilinder die gewoon erg lekker rijdt

enz :)

hihi
 
Een 2ehands R32 kost zo'n 27.000 euro met minimaal 50.000km op de teller ... toen ik afgelopen maand in nieuw zeeland was, stond de r32 bij bosjes te koop voor rond de 18 tot 20.000 euro en bijna in nieuw staat.

Mja nieuw zeeland is anders dan europa, in NZ is de skyline gtr34 hip, hier de vw r32

Een Skyline is hier ook wel gewild hoor ;)
 
ben ik dan de enigste die het te weinig vindt voor een auto van 1200 kg -:-

Een normale Golf4 zit rond de 1200kg ... de R32 zit op 1450/1500kg :X

Dat vind ik ook het enigste probleem bij die auto (zal wel komen door het 4motion systeem). Voor de rest vind ik het echt een uber dikke betaalbare auto met leuk vermogen, mooie subtiele looks en een geweldig interieur. Kan er ook niets aan doen .. vind het gewoon een hele dikke auto :#
 
Vandaag even mijn draagarmpjes afgemaakt. Ze zijn nu dus doorgelast (goed kijken @ foto), weer mooi in de verf, polyurethaan bussen en nieuwe fuseekogels. Alles wat maar kan slijten wordt vervangen :p

Oud vs nieuw :#
Draagarmen1.jpg


Draagarmen2.jpg
 
Een 2ehands R32 kost zo'n 27.000 euro met minimaal 50.000km op de teller ... toen ik afgelopen maand in nieuw zeeland was, stond de r32 bij bosjes te koop voor rond de 18 tot 20.000 euro en bijna in nieuw staat.

Mja nieuw zeeland is anders dan europa, in NZ is de skyline gtr34 hip, hier de vw r32

22.000 en een beetje betaald. Dit was inclusief alle opties, klasse3 alarm, en geluidsinstal van bijna 2500euro. Km stand is nog geen 44.000 km.
Nergens krasjes of deukjes, nieuwe banden en dealeronderhouden. Niet duur dacht ik zo.
Alleen jammer dat er geen VTEC opzit :X
 
Vandaag even mijn draagarmpjes afgemaakt.

Ziet er weer goed uit Lieuwe, zal je vast wel goed voelen.

Kreeg vandaag bericht dat het overgemaakte geld was aangekomen. Als het goed is, krijg ik ergens volgende week een mooi pakketje thuis :)

[ir]http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/product_images/phpy9fjNb.full.jpg[/ir]

[ir]http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/product_images/phpdbklu3.full.jpg[/ir]

*Superior performance to the: G-Lader, Turbo, Roots (Eaton) and Centrifugal systems.
*Greater adiabatic efficiency (Approx. 80%)
*Precision manufactured in Sweden for extended reliability
*Complete G60 Replacement kit takes approx. two hours to install by experienced mechanics.
*One year BBM limited warranty
*Includes: all components for a turnkey installation on the G60 platform.
*Screw Compressor twin screw supercharger, CNC machined mounting plates, intake & outlet manifolds, outlet pipe, oil lines, all hoses / clamps to connect to the factory airbox, high temp polymer intake duct and instructions.
 
Chrome TDI uitlaat pijpjes, luxe kentenplaten en mooie velgen.
Dan is die echt af, wat een ding dan :W Nu ook trouwens, goed onderhouden.

Luxe kentekenplaten staan voor volgende maand in de planning. (dinsdag bestellen, week erop ophalen). Embleemloze gril heb ik ook al tijdje liggen, maar spuiter heb maar geen tijd:(. En waarschijnlijk deze dinsdag nog xenon 8000k inbouwen.
Ga dan schakelaar zo maken dat de stadslampen (nu dus std angle eyes) niets doen, en het pas doen als ik mijn mistlampen aanzet. Dan sluit ik de mistlampen voor aan op de mistlamp achter, en achter sluit ik dan niet aan:+.
Anders zou ik gele angle eyes hebben met blauw xenon = geen porum.

@ lieuwe: Je mk1 wordt steeds vetter denk:~. Echt mijn smaak!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top