Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Maar dit is ook tof (vast al een keer langsgekomen :))

[ir]http://www.easyinsurance4you.co.uk/insurancecars/golfmk1silver.jpg[/ir]
 
Verwacht je dat 100 pk beter is dan? Meer is altijd beter, "grens" van voorwielaandriving is een beetje 250 pk. Voorkeur heeft altijd rwd.

Gelukkig heeft JD een boostcontroller ontworpen voor de 1.8t auq motor ... speciaal voor de snelle voorwielaandrijfers -:-
 
is een goed vet filmpje, ken hem al een paar jaar ... vandezelfde eigenaar bestaat er een nog vetter filmpje op een afgelegen truckers stand plaats, dat hij 8tjes gaat driften en op de opbenbare weg rontondes neemt. :#

hulde aan deze man, lang leve vulva

Dat was een 740 geloof ik. En dit is een 850.
 
Een frans tintje op een Golf II, maar vind het echt een zeer mooie, net als die zwarte van die homie van je.. Echt mijn smaak qua Golf II :W

Dank je :W

Maar er zal uiterlijk nog wel het 1 en het ander wijzigen, dit is een beetje pronken met een ander zn werk :P
 
Jammer man, zo wordt die 205 echt weer een sjakenbak.
Lekker origineel houden :)

Tom@VTEC POwaaaah, kan die pijp niet wat hoger? Vind hem op zich wel tof, maar neem een andere ori bumper en haal daar een stuk uit, want naar mijn idee hangt ie echt laag.

Nope kan niet, Reden dat de pijp onder de draagarm doorgaat is om een zo flauw mogelijke bocht te creeren.
Ik vind t zo echt superdik staan, zou m echt niet hoger willen. :W
 
Zondag hadk wat leuks, tyfus optochten, trekt zn kutwagen voor me de weg op en gaat ie gewoon stil staan.
Moest de chauffeur bier ofzo.
Komt zn dronken gast naar me toe, "ff rustig, ff rustig"
Kan ik dus echt niet hebben eh.
A. ik heb een schijthekel aan carnaval
B. Ik HAAT mensen die overdag dronken zijn.

Werd gvd bloedlink, kreeg ik ruzie met die hele tyfus carnavals verening :J
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top