Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
Misschien niet helemaal ontopic maar moest het gewoon ff posten.

Gisteren wezen kijken naar een R32 voor een maat van me, mannetje van nog geen 20 koopt ff zo'n ding (niet rijk en werkt veel) :eek:
Ben niet zo'n VW fan maar dat is toch wel ff gruwelijk :W

Dit is 'm;
r32.jpg


Alles erop en eraan, oftewel full-options.
 
Me pa en ik hebben dezelfde uitlaat, alleen ik heb er ook nog een katvervanger onder hangen, dat gaat hem net wat te extreem.
 
Mijn droomauto en ook nog in het zwart :love:

Vertel eens wat over je rijervaring :P


K heb een keer in precies dezelfde gereden, ding rijdt echt heerlijk, super geluidje als je in de auto zit, wendbaar, alles wat een normale golf eigelijk niet heeft:+
 
Mja R32 is gewoon jammer, het ziet er wel leuk uit maar verder is het niks, in mijn ogen.

1. Ze zijn duur voor de km stand waarvoor ze te koop staan, net als de Golf mk5 Gti

3. 3.2 liter v6 met 241 pk ... chiptunen heeft amper zin, turbo wel maar kost een paar duizend euro.

Het is puur een auto voor mensen die v6 willen rijden, niet al teveel vermogen willen en aardige luxe.

Voor mij is de keuze gauw gemaakt voor een volkswagen.

Of een 1.8 T of de nieuwe 2.0 TFSI ... die motoren vindt ik vele male mooier dan de R32.
 
Mja R32 is gewoon jammer, het ziet er wel leuk uit maar verder is het niks, in mijn ogen.

1. Ze zijn duur voor de km stand waarvoor ze te koop staan, net als de Golf mk5 Gti

3. 3.2 liter v6 met 241 pk ... chiptunen heeft amper zin, turbo wel maar kost een paar duizend euro.

Het is puur een auto voor mensen die v6 willen rijden, niet al teveel vermogen willen en aardige luxe.

Voor mij is de keuze gauw gemaakt voor een volkswagen.

Of een 1.8 T of de nieuwe 2.0 TFSI ... die motoren vindt ik vele male mooier dan de R32.

vindt ik echt grote onzin, heb je ooit in een r32 gereden/meegereden?

het rijdt echt zoveel mooier dan een 1,8t met bv 200/250 pk, niet te vergelijken gewoon

ben et alleen wel met je eens dat ze aardig aan de prijs zijn...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top