Jelle Well-Known Member 2 August 2013 #1,681 Ik zie het probleem niet echt... Is het bouwen om te winnen (d), of gebouwt om te winnen (t)?
Misha Sorry sensor 2 August 2013 #1,683 Wederom |Roy| said: Nice, alleen het eerste dat in me opkomt is dat je eigenlijk "builT to win" had bedoeld. Click to expand... Misha said: Slogan van de zaak, niet van de auto Click to expand...
Wederom |Roy| said: Nice, alleen het eerste dat in me opkomt is dat je eigenlijk "builT to win" had bedoeld. Click to expand... Misha said: Slogan van de zaak, niet van de auto Click to expand...
R-R5 papaya puree 2 August 2013 #1,684 Dan moet je het op de zaak zetten, en niet op de auto? :7 Eerste reactie is idd dat het niet klopt.
InIMoeK DCA GODZUKI 3 August 2013 #1,686 http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Stomme steekmaat :/
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Stomme steekmaat :/
InIMoeK DCA GODZUKI 4 August 2013 #1,688 I know maar waarom moeten die spagetti's nou weer 2mm afwijken. Had leuk voor de Pulsar geweest
|Roy| ^........^ 5 August 2013 #1,690 Jelle said: Ik zie het probleem niet echt... Is het bouwen om te winnen (d), of gebouwt om te winnen (t)? Click to expand... gebouwD om te winnen :*
Jelle said: Ik zie het probleem niet echt... Is het bouwen om te winnen (d), of gebouwt om te winnen (t)? Click to expand... gebouwD om te winnen :*
RobinL K*t meeuwen! 5 August 2013 #1,691 Team Dynamics op de Lexus gegooidtd 8) Staat in het echt nog beter :W
Lorenzo Gozert. 5 August 2013 #1,693 Ik vind het echt mooie auto zo een IS200. Ik heb er wel eens naar gekeken op marktplaats, maar dat interieur :X:X
Ik vind het echt mooie auto zo een IS200. Ik heb er wel eens naar gekeken op marktplaats, maar dat interieur :X:X
suffie Well-Known Member 5 August 2013 #1,694 Love it or hate it.. Heb er zelf geen probleem mee, en het zit dikke prima Tellerunit is wel iets opvallends in deze auto. Vind het wel cool
Love it or hate it.. Heb er zelf geen probleem mee, en het zit dikke prima Tellerunit is wel iets opvallends in deze auto. Vind het wel cool
Björn` Yes, mother? 6 August 2013 #1,695 Roel, kachelde jij zondag rond een uur of 3 vanuit Noordwijk?
Roel. Well-Known Member 6 August 2013 #1,696 Nee man, ben niet naar MIVW geweest. Was het net de Golf met 3-delige teddy wielen?
RobinL K*t meeuwen! 6 August 2013 #1,697 suffie said: Nieuwe bredere rota's achter er op gezet haha. Click to expand... Jongen jonge jonge :~:~:~ Ruilen voor een standaard IS? O-)
suffie said: Nieuwe bredere rota's achter er op gezet haha. Click to expand... Jongen jonge jonge :~:~:~ Ruilen voor een standaard IS? O-)
Ron voorheen ronnieboy 6 August 2013 #1,698 Misha said: Wordt gefixed Click to expand... Buildtd to win? Probleem opgelost .
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 6 August 2013 #1,700 suffie said: Nieuwe bredere rota's achter er op gezet haha. Click to expand... Damn, ziet er goed uit 8) Best wel een sleeper zo, je ziet niks van Toerbo ofzo... Denk dat die wielen er in t zwart ook wel dik onder zouden staan O-)
suffie said: Nieuwe bredere rota's achter er op gezet haha. Click to expand... Damn, ziet er goed uit 8) Best wel een sleeper zo, je ziet niks van Toerbo ofzo... Denk dat die wielen er in t zwart ook wel dik onder zouden staan O-)