Show je eigen auto #89

Iemand ''ervaring'' met de 1.6 FSI motoren van VW ?

Hoe rijden die op de snelweg ?, en zit er een beetje trekkracht in (ivm aanhanger trekken)?
 
Ik heb een Leon 1P gereden met een 1.6 op gas. Geen ervaring met aanhanger trekken, maar het reed prima, voldoende trekkracht maar geen strepentrekker. 2.0FSI ook gereden (Golf V), die zijn ongemerkt snel, lusten veel olie en zuipen behoorlijk benzine.
 
Zondag naar de ring geweest, het was echt stervens druk. Meerdere baansluitingen en een baaninspectie hebben mij besloten het bij 1 rondje met oponthoud te houden.

rw5k0m.jpg
 
Dat dacht ik al, maar zeker weten deed ik het niet. Nja, ik kwam rond 14:15 aan, kaart gekocht en toen was er gelijk een baansluiting. Een half uur later was de baan open kon ik in een file van 15 min aansluiten om de baan op te mogen en tijden het rondje moest ik nog ff stil staan. Naar de plek om langs de baan te kijken was er ook een lange file. IK heb daar meer in de file gestaan dan werkelijk gereden. Desondanks wel een leuke dag gehad en weer heel wat moois gezien.
Die mclaren, grijze porsche met rode velgen... Dik spul!
 
Nog mensen die naar Dumpd gaan zaterdag? Of vrijdag naar de pre-meet bij De Reehorst?

Edit// er rijden hier te veel dikke bakken op het forum! Waar doen ze het allemaal van zou je jezelf bijna gaan afvragen :D
 
heren, een golf 4 1.9 tdi 110pk van 2001 met 345xxx op de klok comfortline 18" RS6 wielen en winterbanden wat levert dat ongeveer nog op?
 
Back
Top