Arne Pia Maxiscooter FTW 7 August 2013 #1,701 Lorenzo said: Ik vind het echt mooie auto zo een IS200. Ik heb er wel eens naar gekeken op marktplaats, maar dat interieur :X:X Click to expand... Dat is toch juist mooi, zkr voor een Jap?
Lorenzo said: Ik vind het echt mooie auto zo een IS200. Ik heb er wel eens naar gekeken op marktplaats, maar dat interieur :X:X Click to expand... Dat is toch juist mooi, zkr voor een Jap?
D@ve Retired 13 August 2013 #1,711 Love it! Volg em op ook op het GTI forum. Wanneer komt de big brake kit erop?
P PhilipVR6 Well-Known Member 13 August 2013 #1,713 Lekker hoor! Paar grotere remmen zullen hem helemaal goed doen ja
Jeroen. Retired Member 13 August 2013 #1,714 Thx, de RS3/TTRS remmen laten nog even op zich wachten omdat de schijven niet passen :| Ik hoop toch wel op VW Outlaws (22 sept) met de remmen te staan.
Thx, de RS3/TTRS remmen laten nog even op zich wachten omdat de schijven niet passen :| Ik hoop toch wel op VW Outlaws (22 sept) met de remmen te staan.
Jeroen. Retired Member 14 August 2013 #1,716 Nee, remmen worden de laatste mod, denk dat er volgend jaar een andere auto komt.
Jeroen. Retired Member 14 August 2013 #1,718 Haha, dat zou wel de logische stap zijn. Eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Om eerlijk te zijn neig ik meer naar een A3 Sportback 1.4TSI van 2009 of nieuwer. Tegenwoordig kun je die ook gemakkelijk naar de 200PK krijgen en het is nog eens zuinig ook.
Haha, dat zou wel de logische stap zijn. Eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Om eerlijk te zijn neig ik meer naar een A3 Sportback 1.4TSI van 2009 of nieuwer. Tegenwoordig kun je die ook gemakkelijk naar de 200PK krijgen en het is nog eens zuinig ook.
Vissa PB Guru 14 August 2013 #1,719 Super dikke R32 Jeroen! Ik heb mijn GTC recent ingeruild voor een andere uitvoering. Ik miste toch het vermogen, maar daar schort het nu niet meer aan.
Super dikke R32 Jeroen! Ik heb mijn GTC recent ingeruild voor een andere uitvoering. Ik miste toch het vermogen, maar daar schort het nu niet meer aan.