Show je eigen auto #89

Mooie wagen idd. Alleen ik blijf het zo jammer vinden van zn kenteken... :/

Ha sja, vind ik ook, maar dat weet je nu eenmaal. Als dat het ergste is, dan so be it.

Maar ik verbaas me ook hoor waarom ze oude kentekens niet vrij geven. Als auto's gesloopt of total loss zijn, dan kunnen ze best die kentekens weer vrij geven. Zo kun je altijd een kenteken krijgen wat in *die* periode actueel was.

Me 328i heeft in elk geval nog een xx-xx-xx configuratie, dat valt al minder op. Maar x-xxx-xx is direct zichtbaar dat het heel nieuw is.

Nou ja, het rijdt er niet meer of minder op, dat scheelt.
 
Ha sja, vind ik ook, maar dat weet je nu eenmaal. Als dat het ergste is, dan so be it.

Maar ik verbaas me ook hoor waarom ze oude kentekens niet vrij geven. Als auto's gesloopt of total loss zijn, dan kunnen ze best die kentekens weer vrij geven. Zo kun je altijd een kenteken krijgen wat in *die* periode actueel was.

Me 328i heeft in elk geval nog een xx-xx-xx configuratie, dat valt al minder op. Maar x-xxx-xx is direct zichtbaar dat het heel nieuw is.

Nou ja, het rijdt er niet meer of minder op, dat scheelt.

Ik dacht dat je wel een kenteken kon aanvragen bij de RDW. Weet alleen neit of dat alleen voor oldtimers is/was
 
Mag ik heel brutaal vragen wat zo'n M3 nou nog moet kosten? Volgens mij blijven ze toch altijd wel stevig aan de prijs he?
 
Ja naar wat ik weet zijn die oudere M modellen altijd nog stevig geprijsd. Wist niet meer dat dit forum nog leefde, hallo en zo. Eniewees hier een foto van onze speeltjes.

969734_552256441505377_1738294522_n.jpg970789_549113671819654_1321125262_n.jpg

E30 325i M-Tech II uit 1990 en een 323i uit 83.
 
Meanwhile :p

1074955_623633954322114_1151463409_o.jpg
 
Toffe bak @ Folkert en Jesse!

Hoe is het eigenlijk met die audi S3 die wat extra mods kreeg.
Na de offline tijd van het forum heb ik er niks meer overgelezen

Denk dat je die van mij bedoelt? Vandaag naar JD geweest voor software op maat :)

352pk en 454nm. Iets minder dan verwacht, maar in overleg redelijk safe afgesteld ivm circuit rijden.

Wel spannend als de motor voor de eerste keer flink aan de bak moet, maar blijkbaar heb ik mijn werk goed gedaan :#

Ding trekt goed hard! Nog niet zoveel lol gehad, want het was tering druk op de weg naar huis.

21kcjl3.jpg
 
Toffe bak @ Folkert en Jesse!



Denk dat je die van mij bedoelt? Vandaag naar JD geweest voor software op maat :)

352pk en 454nm. Iets minder dan verwacht, maar in overleg redelijk safe afgesteld ivm circuit rijden.

Wel spannend als de motor voor de eerste keer flink aan de bak moet, maar blijkbaar heb ik mijn werk goed gedaan :#

Ding trekt goed hard! Nog niet zoveel lol gehad, want het was tering druk op de weg naar huis.


Ja deze, ik was niet zeker van je naam.
Mooie score!! Is toch best wel wat tijd in gaan zitten als ik me niet vergis.
Geen problemen gehad met de opbouw?
Dat vraagt natuurlijk om pics en een MOVIE!!
 
Thanks. Ongeveer 2 jaar onderdelen aan het verzamelen geweest. In februari begonnen met de ombouw :)

Opbouw van de motor is goed verlopen, bij de 1e start geen enkele foutcode. Paar kleine olie lekkages gehad, maar geen ernstige dingen :p

Wat was je doel Lieuwe? Wel erg mooi hoor! zal wel afgaan

Vorige eigenaar van deze setup had iets meer pk's, ergens rond de 360 of 370.

Gisteren was het ook behoorlijk warm + hoge luchtvochtigheid. Waarschijnlijk haal ik op een koude dag ook wel die getallen :)
 
Mooie grafiek, zal goed afgaan. Hoe is de rest opgebouwd? Injectoren, drijfstangen, uitlaat, hoe hoog staat je compressie?
 
Back
Top