Show je eigen auto #89

Zo, ik heb mijn bazenmobiel ook weer terug. Was even vergeten hoe veel je kon genieten van gewoon doelloos
Cheers

Die wagen lijkt wel in nieuwstaat? Kijk even of je een polijstmiddeltje voor je koplampen kan halen. Knapt er met weinig werk enorm van op. Ze lijken een beetje dof en gelig. :)
 
1UZmeuk1.JPG


Onderdeeltjes binnen, nu past dr tenminste een handbak aan mn V8'je.
Kan ik deze week of na mn vakantie mooi aan de beunerij, gaat het misschien nog iets worden :+
 
Meeting in de buurt. Motor ervoor een beurtje gegeven, nieuwe olie etc. Loopt echt zo heerlijk. Nu met de 33 graden max 100 graden olietemp. Happy :W

Deze%252520foto%252520is%252520te%252520bestellen%252520onder%252520nummer...20130721-6519.jpg
 
Die wagen lijkt wel in nieuwstaat? Kijk even of je een polijstmiddeltje voor je koplampen kan halen. Knapt er met weinig werk enorm van op. Ze lijken een beetje dof en gelig. :)

Klopt ja. Had van 3M al een setje gezien waarmee strak resultaat valt te behalen, dit weekend ff proberen denk ik!
 
Folkert-bmw-geil-knopjes-fetish heeft een e36 m3 cabrio :~

Haha ja inderdaad. Na 7 jaar met veel plezier in de 328i cabrio rondgereden te hebben begon het toch echt flink te kriebelen om de wens voor ooit een M3 3.2 uit te laten komen.

Geen haast dus rustig rondgekeken tot ik de voor mij perfecte zou vinden. Het moet wel weer een cabrio zijn, want dat blijft toch mijn model, zeker met hardtop.

Hij moest uiteraard netjes zijn, niet verbouwd en zwart, wit of Estoril blauw zijn.

Uiteindelijk in Duitsland een mooi gevonden. Wit, slechts 78.500km op de klok. Wezen kijken, proefrit gemaakt en ik was direct overtuigd. Dit was de auto die ik altijd zocht.

Ding is zo'n beetje fabrieksnieuw en zou zo uit de folder kunnen komen. En lekker ruim in zijn opties, zoals we dat op originele Duitsers vaker zien. Ik wilde ook eigenlijk een originele Duitse auto hebben, zodat alle label e.d. allemaal in Duits zijn. Ook zitten er (marginale) verschillen in de uitvoering.

Ben de 4e eigenaar. 1e eigenaar kocht hem op 75 jarige leeftijd, wat een held. Laatste eigenaar heeft hem 8 jaar in bezit gehad. Stond te koop vanwege aanschaf van een splinternieuwe Mercedes 500E Cabrio.

Geen zin in tijdelijke kentekens e.d. dus trailer gehuurd die je met B mag rijden en ophalen die kar.

01.jpg


03.jpg


Inclusief alle af-fabriek geleverde sleutels.

04.jpg


05.jpg


21.jpg


Inmiddels staat de auto er nu zo bij

07.jpg



09.jpg


Laatste goodies van de 328i die niet op de M3 zitten worden nog overgezet.

En die staat er nu zo bij

08.jpg



Ben nu net de 80k gepasseerd. Fantastische auto om in te rijden met vermogen ten overvloede. Binnen de stad merk je wel goed dat de 328i dat lekkere koppel onderin heeft, al maakt de M3 iets hoger al veel meer. Het is meer door de enorme sleur vanaf 4000rpm dat die onderin traag lijkt.
Binnen de stad lust ie in elk geval flink meer brandstof...
 
Ik wou zondag nog gaan kijken op de markt, maar het was veeeelste warm om daar rond te lopen :p. Wel jammer, had deze graag eens irl gezien. Heb je ook nog meegedaan aan de toerrit door zuid-beveland?

Meeting in de buurt. Motor ervoor een beurtje gegeven, nieuwe olie etc. Loopt echt zo heerlijk. Nu met de 33 graden max 100 graden olietemp. Happy :W

Deze%252520foto%252520is%252520te%252520bestellen%252520onder%252520nummer...20130721-6519.jpg
 
Ik wou zondag nog gaan kijken op de markt, maar het was veeeelste warm om daar rond te lopen :p. Wel jammer, had deze graag eens irl gezien. Heb je ook nog meegedaan aan de toerrit door zuid-beveland?

Ja het was daar echt goed warm! Heb toerrit ook gedaan ja, ben halverwege eruit gegaan want het ging veel te langzaam, kreeg al een dikke kuit van het steeds koppelen :p
 
Back
Top