Show je eigen auto #89

Was onderweg naar Defqon. Stonden ineens een aantal auto's stil midden op de weg, dus moest ik vol op de rem. Stond nog net op tijd stil, maar m'n ex reed achter me en kon niet meer op tijd remmen dus is er vol achterin geklapt. Daardoor ben ik tegen de auto voor me geknalt en die weer tegen degene daarvoor... Wat ik zo kon zien voorbumper, motorkap, koplampen, zijschermen, achterbumper, achterklep. Maar een bumper veert terug dus weet niet wat er achter kapot is. Kon opzich nog wel rijden maar de motorkap wilde niet meer open dus is ie met de autoambulance opgehaald. Hoor morgen hoe of wat... Hoop echt zo dat ie gefixed kan worden. Scheelt dat de airbags er nog in zitten.

Was gewoon 1km van Defqon... Kon de muziek horen x|
 
Geen idee. Heb de indruk dat een auto tegenwoordig wel erg snel total loss verklaard wordt. Misschien anders maar een setje cupra bumpers zoeken :p
 
Afgelopen weken bezig geweest met KVK inschrijving/site/etc en het begint al een beetje vorm te krijgen (logo en site worden momenteel gemaakt). Het is de bedoeling dit naast mijn studie te doen, ben al flink vertraagd en kan pas volgend jaar afstuderen, dus wel zullen zie Pas geleden deze opgehaald, is een originele facelift a3 S-line uit 2008 met een 1.9tdi blok, van binnen voorzien van o.a. Bose geluidssysteem en leer. Spiegels worden nog mat zilver gespoten a la s3 en er komt nog een dvd/navi systeem in:

En een beetje off-topic:
Deze gixxer k8 opgehaald, de r6 heeft een maatje opgehaald...
Occasion zaakje?

Laatst m'n motor ook bij een redelijk jonge gast gekocht die zo'n zaakje had. Lijkt me ook vet om te doen!
 
Was onderweg naar Defqon. Stonden ineens een aantal auto's stil midden op de weg, dus moest ik vol op de rem. Stond nog net op tijd stil, maar m'n ex reed achter me en kon niet meer op tijd remmen dus is er vol achterin geklapt. Daardoor ben ik tegen de auto voor me geknalt en die weer tegen degene daarvoor... Wat ik zo kon zien voorbumper, motorkap, koplampen, zijschermen, achterbumper, achterklep. Maar een bumper veert terug dus weet niet wat er achter kapot is. Kon opzich nog wel rijden maar de motorkap wilde niet meer open dus is ie met de autoambulance opgehaald. Hoor morgen hoe of wat... Hoop echt zo dat ie gefixed kan worden. Scheelt dat de airbags er nog in zitten.

Was gewoon 1km van Defqon... Kon de muziek horen x|

Ongeluk gebeurd bij een stoplicht? Heb namelijk op de heenweg naar defqon 3 ongelukken gezien :( En bij eentje stonden 3 auto's oid op elkaar geklapt.
 
34ep28p.jpg


;(

Moet morgen de leenauto (Smart :D) ophalen, zal dan wel ff pics maken.
 
Zolang rads/IC nog heel zijn, zal het misschien meevallen... Trekhaak was gedemonteerd? Is gunstig voor de rest van de auto bij een klapper...

Tjah, dan toch maar Cupra R bumpers erop... Wie gaat dit geintje betalen trouwens? Schuldkwestie...
 
Rad ic zijn de kosten ook niet...

Duur zijn de bumpers... en denk dat de achterplaat bij je reserve wiel ook vervangen moet worden... gaat veel tijd inzitten om netjes te krijgen.
 
Back
Top