zo, uiteindelijk na een lange tijd tobben met een oude aftrapwaggel de stap gemaakt naar een wat ruimere auto.. kan nu gezien een meevallertje..
een model wat ik al heel lang wil, alleen staan er maar weinig niet afgetrapte ongetunede niet autostyle exemplaren te koop..
Deze voor een wat hogere prijs, maar wel full option ( ex leder maar dat is niks voor mij ) en een lage km stand.
is een auto waar je van moet houden,, maar ik kan m zelf wel waarderen, en dat lijkt mij het belangrijkste.
remklauwen weer even netjes gemaakt vandaag
ik ben zelf echt een ontzettende pitskut, ik ben-was ( afgekeurt wegens invalide geraking na ongeluk :+ ) autoschade hersteller dus ik zie echt alles ( teveel )
zo worden er nog de volgende punten aangepakt;
- voorbumper motorkap overgespoten, is ooit gespoten ivm steenslag en zit kleurverschil op
- achterbumper zit kleine schadeplek op van de aanhanger aankoppeling ( wel afneembare trekhaak dus geen lelijk aanhangel :W )
- auto volledig polijsten ivm gebruikerskrasjes, wat nodig is word gespoten.
- velgen spuiten, zit hele kleine puntjes schade op :+ ( ik zei t, pitskut )
en dan nog paar dingetjes als verlagen ( subtiel ) ramen tinten ( subtiel, zoals a fabriek ook is gedaan bij de turbo modellen als optie ) en audio ( geen peppieboemboem, gewoon goed zuiver geluid )
zaten overigens ook 6 kleine parkeerdeukjes in, maar 2 dagen na aankoop meteen laten bijwerken