Bovenstaande Arosa is mn daily, de 1.9 komt in de Lupo (waar eerder al een turbo op de sdi motor was gezet).
Dat zijn op het moment de enige auto's die ik heb staan.
Roberto, zoiets moet het wel gaan worden ja :# GT2260 :W
Vandaag een olie wissel gedaan bij de vr6, ook meteen het brandstof filter vervangen. Bij het starten moest hij natuurlijk een aantal keren ronddraaien voordat hij startte. Alleen nu hoor ik m'n brandstofpomp geluid maken bij stationair toerental. Als ik gas geef is het weg.
Zal m'n brandstof pomp gaar zijn geworden door het lange starten?
Vandaag een olie wissel gedaan bij de vr6, ook meteen het brandstof filter vervangen. Bij het starten moest hij natuurlijk een aantal keren ronddraaien voordat hij startte. Alleen nu hoor ik m'n brandstofpomp geluid maken bij stationair toerental. Als ik gas geef is het weg.
Zal m'n brandstof pomp gaar zijn geworden door het lange starten?
Gewoon doorrijden, moest laatst bij distributieriem vervangen een stuurbekrachtigingslang loshalen en na monteren en bijvullen joelde de pomp ook nog een aantal dagen door, en nu is t weer prima
Aargh... Bout van me spanrol afgebroken. Morgen de kop eraf om te kijken wat de schade is. Ben net afgelopen weekend verhuisd dus kan dit er echt niet bij hebben .
weet iemand of een kop vaneen AUQ op een APU motor past?
Aargh... Bout van me spanrol afgebroken. Morgen de kop eraf om te kijken wat de schade is. Ben net afgelopen weekend verhuisd dus kan dit er echt niet bij hebben .
weet iemand of een kop vaneen AUQ op een APU motor past?