Show je eigen auto #89

Mn golf heeft een sterretje in t raam, iemand do's of dont's kwa reparatie ? Weet niet of ik die cxp3 hars oid reclame moet steunen :+

ben gewoon WA verzekerd

Ik zou het sterretje wel laten repareren, als de barst verder gaat moet je een nieuwe ruit.

Bijzaak, nieuwe ruiten worden vaak slecht gemonteerd waarbij de raamsponning beschadigt en je een aantal jaar later roest hebt (bloemkolen)

Ik zou het sterretje wel laten repareren, als de barst verder gaat moet je een nieuwe ruit.

Bijzaak, nieuwe ruiten worden vaak slecht gemonteerd waarbij de raamsponning beschadigt en je een aantal jaar later roest hebt (bloemkolen)

monteren beschadigd de sponning niet van, demonteren wel :P De goede mensen ( nja,, ik in ieder geval ) voorzien de beschadigingen in de sponning van wat primer ( die je gebruikt om de ruit te primeren ) waardoor roest niet kan en zal ontstaan

Een matgroene volkswagen caddy met goud kleurige velgen met gepolijste rand,, en misha vind dat het knipperlichtje teveel opvalt :W

haha nee k snap m.. t makkelijkste aan die auto is dat ik m zondag van een kilometertje of 2 al zag aankomen op de snelweg

monteren beschadigd de sponning niet van, demonteren wel :P De goede mensen ( nja,, ik in ieder geval ) voorzien de beschadigingen in de sponning van wat primer ( die je gebruikt om de ruit te primeren ) waardoor roest niet kan en zal ontstaan

Klopt :), dat deed ik ook altijd netjes, jammergenoeg doet het gros van de kwikfit/carglass monteurs daar niet aan.

Ik heb al zo vaak flinke bloemkolen gezien, en dan heb je veel meer ellende wil je het weer netjes krijgen.

Zilver/zwart/antraciet vind ik zo standaard, vond deze kleur wel wat hebben icm zilver.

Ik wil sowieso Ultraleggera om straks de BBK's kwijt te kunnen en zichtbaar te maken..

Gewoon dippe die handel. Heel wat kleurtjes waar je uit kan kiezen dan. Ik vind zelf de combo zilver/rood ook niet zo geslaagd.

Zilver/zwart/antraciet vind ik zo standaard, vond deze kleur wel wat hebben icm zilver.

Ik wil sowieso Ultraleggera om straks de BBK's kwijt te kunnen en zichtbaar te maken..

Ik weet niet wat voor auto je hebt en welke kleur. Maar ik hou altijd wel van de heel erg afwijkende kleur velgen.
Laast ergens een foto gezien van rode audi met turqoise velgen, met een gepolijste rand. Was of fb van rotiform geloof ik. Heel gaaf zoiets.

Een zilvere Golf 5 R32. Het is met die gewaagde combo's wel vaak zo: hate it of love it..

Vorige week was net een setje in mat zwart voor mijn neus weg gekaapt, dus misschien maar wachten tot er weer zo'n kans zich voordoet.

Back