Show je eigen auto #89

Iemand hier die weet hoe een Sebring demper er vanbinnen uit ziet met een dubbele uitgang zoals hier onder? Het rechter deel komt er aan de voorkant van de demper weer uit. Indien mogelijk, wil ik dit deel afdoppen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de motor geknepen wordt ofzo.

Foto-YGJC33PH.jpg

S3 draait perfect! Originele ecu gemonteerd en loopt als een zonnetje. Andere ecu met aangepaste software is voor een andere motorcode, geeft problemen. Met de originele ecu waren gelijk alle foutcodes weg, geen enkel probleem gevonden! :) Motor op temperatuur laten komen, alles goed geen lekkages oid (trots op mezelf :P) Nu uitzoeken of die andere ecu gebruikt kan worden en anders richting JD oid om nieuwe software te laten schrijven :)

Heb je die IC zo zwart gekocht Liewe? Ik moet zelf ook aan een FMIC maar vind het zo lelijk als dat opvalt.

Origineel zwart, niets aan gedaan :)

Btw die DSG7 heeft dus geen koppelingen met vloeistof.. Dus geen olie ververs problemen :W

En de enige mod die ik ga doen is de camera achter.. ( Vriendin :D )

Kan idd! Maatje had het ook in z'n mk5 R32. Achteraf ingebouwd en aangesloten op z'n RNS510.

Wel nice Robert. Robertje Tjoening op de voorruit?

Back