Show je eigen auto #89

Als de IC van fatsoenlijk aluminium gemaakt is kan je hem natuurlijk gewoon anodiseren. Maar ik zou voor 4 lagen plastidip gaan natuurlijk. :p

Dat Seat Sport ding bij mij in m'n voorbumper heeft ook een laagje matzwart (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun) Anders is het net beugelbekkie die auto.. ziet r niet uit.

He, joune was al eens gespoten toch?

Ik heb waarschijnlijk weer een mooi plekje gevonden van m'n 2 auto's in kunnen en hopelijk past m'n brug ook weer:)

Klopt Jurjen, maar rond de tankklep was die weer gaan roesten. Dus een nieuw stuk ingelast en gespoten.

@ Johnny, Dat is een mooie maat. ik had eerder 200m3 maar echt betaalbaar is anders. Wat is nu ga kijken is veel kleiner maar scheelt ook 4 x zoveel huur haha.

@ Roel, Aha dat is wel balen! Was een jaar of 3 terug? Hele auto weer over? Mijne is nu ook 3 jaar verder en heb er nog niets mee gelukkig, alleen bij het rubber van de achterklep begon hij weer. Maar heb eens een schade gehad en toen is er een nieuwe achterkant ingekomen dus ook dat is weer opgelost :)

Haha roeten met dat ding!

Maar busje mat zwart, daar hoor ik verschillende verhalen over. Met name zou het erg ten nadele zijn voor het rendement van de IC.
Zou me dr niet te druk om maken, ik heb dr ook wel eens meetresultaten van gevonden (maar die kan ik zo snel niet meer vinden) en ik weet vrij zeker dat er daar geen concreet verschil te meten was.
Ik had het ding in mn 1602 ook gewoon zwart gespoten, heerlijk als je dat ding gewoon niet ziet zitten :P

nog steeds vooooolgazzzzzzzzzz

@ filmpje de 2e auto :-P

[video=youtube;4CWgkwDFfho]http://www.youtube.com/watch?v=4CWgkwDFfho[/video]

65c9c04.jpeg

26d639a.jpeg

63cd2ae.jpeg

23ce942.jpeg

a93aae8.jpeg

@ Roel, Aha dat is wel balen! Was een jaar of 3 terug? Hele auto weer over? Mijne is nu ook 3 jaar verder en heb er nog niets mee gelukkig, alleen bij het rubber van de achterklep begon hij weer. Maar heb eens een schade gehad en toen is er een nieuwe achterkant ingekomen dus ook dat is weer opgelost :)

Is inmiddels alweer 5 jaar geleden dat de auto gespoten is. En nu niet compleet, maar alleen het complete achterscherm gespoten.

Roestbak1.jpg

Roestbak2.JPG

Roestbak3.JPG

Het zit ondertussen weer dicht, daar niet van, maar oude auto's, altijd fijn :P

En het uitzicht vanaf (grofweg) de bestuurdersstoel:
Interieur1.jpg

Wat gewicht dr uit rukken doet wonderen voor de prestaties trouwens, eerst zat zn 0-100 op 8.2 seconden, nu zit ie op 7.15
Seconde winst door dr wat gewicht uit te flikkeren, schiet lekker op :P

Back