Show je eigen auto #89

Mrbeancar.jpg

MrBean+car.jpg

ja ik heb vandaag al een stuurslot gekocht:) mja ik word er gek van:| heb mijn auto dichtbij bij mijn garagedeur gezet dus ze kunnen niet daar komen. en hopen dat ik de hele weekend red.

grrrrrrrrr

ja ik ben ook aan t kijken voor alarm, clifford alarm ofso

ja ik heb vandaag al een stuurslot gekocht:) mja ik word er gek van:| heb mijn auto dichtbij bij mijn garagedeur gezet dus ze kunnen niet daar komen. en hopen dat ik de hele weekend red.

grrrrrrrrr

heb je geen familie/vrienden waar je hem ff in de garage kan zetten?

leg je vannacht met een deken op de achterbank. regel je ook nog een chickie dan kun je deze auto ook op je lijst zetten met achterbank verhalen.
Igg erg zuur gelukkig is je auto niet weg dat was vele malen erger geweest. Ik kan het me nog goed herinneren toen ik buiten kwam en me auto gewoon WEG was.

grrrrrrrrr

DEFA! Niet zo'n kermis ding. Kan 's avonds bij Marja's Inbouwservice.. hebben er al 100-en ingebouwd..

Een maatje van mij heeft zijn binnenscherm van zijn Seat Leon uit 2006 kapot, en heeft nu een gebruikt binnenscherm gevonden van een 2010 Leon.
Mijn vraag is of iemand weet of een 2010 (facelift type Leon) binnenscherm past in een 2006 Leon??

01.jpg

m1fygh8bf39m_800.jpg

Last edited:
plastic wielkuip bedoel je? ja past, troep kost nieuw ook niet veel btw..

Zijn indd niet duur, maar dan heb je een imitatie die weer niet goed past en de komende jaren te nieuw lijkt als je in de wielkast kijkt.

Een gebruikte originele past altijd en ziet er ook gebruikt uit omdat hij zijn auto binnen nu en 1,5 jaar wil verkopen.

nieuw ori is ook iets van 30 euro ofzo... toevallig voor een 1p vervangen vorig jaar...

en dat nieuwe is na 1 dag rijden, ook weer weg...

Back