Jaspah Nu ook een GC slet.. 5 March 2013 #861 Nouja 1:59 op zandvoort is ook niet iets om je voor te schamen.... Onder de 2 min is mij nog nooit gelukt iig gvd! 2:05 snelste
Nouja 1:59 op zandvoort is ook niet iets om je voor te schamen.... Onder de 2 min is mij nog nooit gelukt iig gvd! 2:05 snelste
aralfa Alfa member 5 March 2013 #862 Maar jij hebt, net als ik geen 700 pk, en dan schaam ik me totaal niet voor een 2:05 !
Roel. Well-Known Member 5 March 2013 #864 Afgelopen zondag hier een ieniemienie stukje mee gereden. Simpel gezegd: w-a-u-w
Vinnie Well-Known Member 5 March 2013 #866 gvd da was afgelopen zaterdag ofniet? Mn pa zei al dat er verdacht veel uber dikke wagen hier in de buurt reden.. helaas gemist
gvd da was afgelopen zaterdag ofniet? Mn pa zei al dat er verdacht veel uber dikke wagen hier in de buurt reden.. helaas gemist
Lorenzo Gozert. 5 March 2013 #867 Wat een lelijk gedrocht zeg die Ferrari zo in het matzwart/antraciet
JohnnyP Vuurvos member 6 March 2013 #868 doet porsche het toch veel beter... vind dit ook helemaal niks, van mij mogen mat zwarte auto's ook uit 't straatbeeld...
doet porsche het toch veel beter... vind dit ook helemaal niks, van mij mogen mat zwarte auto's ook uit 't straatbeeld...
Roel. Well-Known Member 6 March 2013 #869 Uiterlijk valt over te twisten maar de auto zelf is echt geweldig
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 7 March 2013 #871 Zo'n ding staat in het (glimmend) zwart vaker bij de wasstraat... Ook een Belg... Wel mooie wagen, zwarte wielen eronder enzo...
Zo'n ding staat in het (glimmend) zwart vaker bij de wasstraat... Ook een Belg... Wel mooie wagen, zwarte wielen eronder enzo...
P PhilipVR6 Well-Known Member 9 March 2013 #875 Heel mooi! Een van de enigste auto's waar ik een 5-deurs uitvoering van mooier vind.
Lieuwe Super User 10 March 2013 #877 Denk niet dat je de enige bent .. de meeste mensen verwachten mooi voorjaar/lente weer
Maykel 600RR 10 March 2013 #879 ja t was hier 17 graden afgelopen dinsdag 8) Dan verwacht je geen sneeuw meer