Show je eigen auto #89

Voorlopig nog niks. Ik ga zo ff kijken naar een schuur, wil hem daar dan voorlopig stallen.
Wil er nog een keer een spaghetti + rvs uitlaat systeem er onder hebben en een remmen upgrade.
Kost allemaal weer genoeg geld :p

Ik ga eerst een paar wielen halen voor m'n Golf3
 
Meen je niet! Zou zonde zijn!

RVS uitlaat kan maatje van mij wel maken. Hij heeft toevallig ook een vr6 turbo

541932_161612110628098_1038513699_n_zpsbc5f03ca.jpg


Net ff bij de schuur wezen kijken. Die kerel die het nu nog huurt gaat er binnenkort uit. Al zijn zooi en bende gaat er dus uit. Kan dan mooi samen met mijn broer de auto's daar kwijt. Bankstel erin en een koelkast *D

crappy pic:

IMAG0250_zps9733b4f9.jpg
 
Last edited:
Nice, blijft een woest ding :) Waar ga je volgende week rijden?

Gaat hier lekker met de S3. Gisterochtend blok erin gegaan, heb bijna alles al aangesloten :p

Uitlaat zonet eronder gehangen, bijna zover dat het front ervoor kan.

Motor moet deze week wel draaien 8)

Deze foto was van 13 februari, nog geen maand geleden;


Goeie progress ook al zeg ik het zelf :D Afgelopen 2 weekenden ook nog weg geweest :p
 
In het blok zijn Scat drijfstangen, ACL lagerschalen, ARP bouten en een hoop nieuwe niet boeiende (oliepomp etc) onderdelen gekomen.

Op het blok hangt een MTM spruitstuk met GT28RS, RS2 wastegate, 3" downpipe en grotere injectoren :)
 
In het blok zijn Scat drijfstangen, ACL lagerschalen, ARP bouten en een hoop nieuwe niet boeiende (oliepomp etc) onderdelen gekomen.

Op het blok hangt een MTM spruitstuk met GT28RS, RS2 wastegate, 3" downpipe en grotere injectoren :)


Lekker ! ben benieuwd naar de pics, en een bank uitdraai natuurlijk :#
 
Zo hee, zag op facialbook dat Jesse z'n kever tegen de vangrail aan heeft gezet, zonde...

Ja man, echt zonde. Volgens mij is het niet gek hard gegaan. Desalniettemin flink zuur en wel van die vervelende schade. Jesse is oke gelukkig.
 
In het blok zijn Scat drijfstangen, ACL lagerschalen, ARP bouten en een hoop nieuwe niet boeiende (oliepomp etc) onderdelen gekomen.

Op het blok hangt een MTM spruitstuk met GT28RS, RS2 wastegate, 3" downpipe en grotere injectoren :)

GT28RS met externe WG?
 
Back
Top