Show je eigen auto #89

Inderdaad @ bovenstaande, het is goedkoop om te vervangen. Tijdens laatste wedstrijd 2012 was het bij Twan (JT Evo) gebeurd en was de splitter dood, de week erop zat er gewoon nieuwe op (maar die van hem is van multiplex, cheap, easy, licht, van mij is van alustuc).

Vandaag wezen testrijden, Jeroen dan, ik zit in Moskou.
Assen 1:56 met moeilijk op te warmen banden.

[video=youtube;v1q4kcrYFnU]http://www.youtube.com/watch?v=v1q4kcrYFnU[/video]

385825_477530535645732_685846219_n.jpg
 
Misha, heb jij met die Impresa meegereden tijdens Cars for Kids afgelopen september?.
IMG_20120922_134044k.jpg


edit, even tussen mijn pics gekeken:
ja dus , zelfde auto :D. Zie ook dat je ingeschreven stond onder jou naam. Als ik dat geweten had hadden we kunnen meeten :P.
 
Last edited:
En geef hem eens ongelijk? Eenmaal zwart zie je er niks van (als ik het niet zou hebben gezegd zou je het niet hebben geweten), het is net zo licht als een dun laagje aluminium, en zeker lichter bij zelfde dikte. Het is ZEKER goedkoper, makkelijker te maken en bij een impact (met een curb oid) versplintert enkel de splitter zonder heel je bumper mee omlaag te trekken.
 
Daily gekocht!

Volkswagen Golf 3 uit 1996. Het is een 1.8 automaat met een fout saffraan geel leren interieur :D 146.000km gelopen en nog super netjes in de lak. Geen roest aan de dorpels en bodem ( ja, het kan dus toch).

Leuk karretje om wat moois van te maken :)

IMAG0191_zps5e946446.jpg


IMAG0193_zps26da16a1.jpg


Is eerder wel behoorlijk dik geweest!

Mk3dikk_zps3fec20e4.jpg
 
Vorige week de dimma maar weer van stal gehaald. Nieuwe apk erop. Nieuwe olie + filter + koelvloeistof erin en we kunnen er weer een jaar tegenaan :W.

DSC00819.jpg


DSC00821.jpg


DSC00825.jpg


DSC00827.jpg


DSC00830.jpg


DSC00832.jpg
 
Back
Top