Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
@misha

Mooie prestatie en mooi verslagje.
Hier heb je hard voor gewerkt en wellicht gespaard ;) dan mag je het ook uitbundig vieren vind ik.
Ik ben benieuwd wat het volgend jaar gaat leveren !!

Wat heb jij nou betaald voor die 330? Je hebt hem uit Duitsland als ik het goed herinner.
Als je het niet wilt zeggen prima, anders mag het ook in een PM.

Ben namelijk ook aan het kijken voor een E46:)

Wat ik betaald heb is niet meer relevant. Dat is al meer dan een jaar geleden ;)
Al zat er toen al flink verschil (kon zo 2k schelen) tussen de verschillende coupes (tourings zijn echt veeel goedkoper!)
Ik heb de mijne gevonden via autoscout24.de

bpm, invoeren, vervoer en dat soort blabla kwam op ongeveer 1500 euro..

Mooi stukje Misha!

Last edited:
tjoening !

2012-09-18145900.jpg

Mooi geschreven misha! Vind het altijd geweldig, om je verhalen te lezen.
Ben benieuwd wat 2013 voor je gaat brengen.

Succes alvast !!

Leuk om te lezen Misha!

Ik al denken.. waarom zit de GoPro scheef toen de de pits in kwam :/ had hem toch goed vastgezet dacht ik... Gisteravond de beelden teruggekeken en zag toen pas dat je de grindbak meepakte.

Ik al leek zonder circuitervaring zie wel op de beelden dat je nog aardig grip mist in de bochten en het zeker harder kan, moet dus wel goedkomen volgend jaar!!!! Het filmpje post is van de week wel even, wel scheef beeld maargoed. ;) En thanks nog dat hij in je auto mocht!

Zonde! Maar gelukkig heb je nog een allejezus dik type 1 :W Hoe is t met die andere trouwens, met t M blok?

Klopt, maarja kan geen 3 auto's houden en wil het liefst naar 1 hobby auto dus even kijken hoe ik dat straks doe..
Weinig aan gedaan helaas, van de week even het schakelmechanisme monteren die is nu ongekort, dan diff ophalen die ligt klaar en ook mijn einddemper dan als het goed is.
Dan kan de uitlaat afgemaakt worden en de aandrijfas nog inkorten. Dan de water en olie koeling nog, beetje elektra en dan ben ik een eind denk ik..

Vandaag weer de eerste kilometers gemaakt met de lexus :)

PimS en zijn maat hebben mijn downpipe mooi aangepast en de screamer gemaakt.

V/d week ook mijn andere nokkenassen gemonteerd, klinkt erg leuk nu!

GroteFoto-BBTC4IUN.jpg

GroteFoto-VE66GRWM.jpg

GroteFoto-ZTBGJAYY.jpg

Nu nog laten afstellen en kijken wat die doet.

Status
Not open for further replies.
Back