Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Mooi dat alles heel is gebleven. Hoe zit dat met die klassen? Op de website staat dat het op tijden gaat? Tussen 2:05 en 2:13 is Pro Street. Daar zit je nu toch onder wordt je dan niet gediskwalificeerd? Voor welke klasse heb je de auto eigenlijk opgebouwd, afgezien dat ie wel APK heeft is het in mijn ogen niet echt een straatauto meer.
 
Hij zat in de super pro street, dat is tussen 1:55 en 2:08 :) Bij Sander zijn impreza waren de remblokken helaas op na de warm-up, dus die kon helaas niet meer meedoen tijdens de kwali.

Iniedergeval hele mooie tijd Misha, nu veel circuit km's maken en dan kom je zeker onder de 1:55.


Maar als hij had meegedaan met de pro-street, dan moest hij na de warm-up over worden geplaatst. Na de kwali kun je volgens mij ook over worden geplaatst naar een snellere klasse, maar dan moet je wel in de top 10 zitten om mee te kunnen doen in de finale...
 
Gefeliciteerd met de 2e plek, maar eh, je hebt je beker mee naar school genomen?

Ik woon hier bij mijn oma en het is wel logisch dat zij het op zijn zachts gezegd leuk vond om die te zien, en omdat ik van vliegveld direct naar school ging, ja, die was dus mee.

@ Klasses verhaal heeft Machiel al alles uitgelegd, ben op laatste moment door Jeroen overgezet tijdens de keuring, maar zelfs dan was het geen probleem, want ik reed met warm-up 2:05 en met kwali 2:01, beide na 4 rondes want daarna was er iedere keer wat kapot. Morgen meer info, nu eindelijk na 36 uur slapen. Tschus.
 
Iemand ervaring met het monteren van een schroefset onder een Seat Leon 1m? :P Ding moet echt wat omlaag. Heb het toendertijd wel bij m'n Polo gedaan, maar weet niet of het bij een Leon net zo gaat. Wel gelezen dat je dan beter meteen een v6 stabilisatorstang kunt monteren i.v.m. aanlopen.
 
Last edited:
Oei, als Mr. CEO&Founder The President of StreetGasm hoort dat je zijn auto niet (her)kent, dan breekt zijn hart.

Ik zit nooit op dat forum, ik zag alleen een aantal NLse wagens met een streetgasm zonneband, vandaar ;)

153239-0ba54ba678c4385c6a0d20661687bac9


IMG_3245.jpg
 
Wat heb jij nou betaald voor die 330? Je hebt hem uit Duitsland als ik het goed herinner.
Als je het niet wilt zeggen prima, anders mag het ook in een PM.

Ben namelijk ook aan het kijken voor een E46:)
 
Klopt. Maar vooral omdat hij hem uit Duitsland heeft...
En ja er is ook een Duitse 'marktplaats':z Maar dan met invoerkosten en allez.
 
15/09/2012, 9:25


ZZZzzzZZZzzzZzzz...


"Дамы и Господа, наш самолёт только что совершил посадку в Дюссельдорф (...)"
"Ladies and gentlemen, our aircraft just has landed to Dusseldorf, have a nice day"


Huh, wat? Oh. We zijn er al.
Het was eindelijk bijna zo ver: mijn, of beter gezegd onze debutrace tijdens Automaxx Super Sunday, het moment waar iedereen de afgelopen jaar hard naartoe heeft gewerkt.
Omdat ik door omstandigheden ervoor heb gekozen om een jaartje tussenuit te gaan en in Moskou te studeren, ben ik genoodzaakt om de eerste drie weekenden van september op en neer te vliegen naar NL voor allerlei evenementen.


Vrijdagnacht nog hard lopen feesten op Dragtimes/Moscow Unlim 500+ afsluitfeestje en private party in Vanilla Ninja (sticker op mijn voorbumper) en vanuit daar gelijk door naar de vliegveld. Na 2-3 uur slaap aangekomen in Dusseldorf en door naar huis in Helmond om daar nog wat nodige spullen te pakken en te wachten op mijn vervoer naar CPZ.


Ergens rond 4 uur was mijn taxi bestuurd door Hansburger gearriveerd
204283_477852768900234_914086146_o.jpg



Daarna reden we door naar CPZ voor een etentje met JT crew en om 's avonds in te schrijven en te keuren


459825_477943832224461_1631212572_o.jpg



195021_484992454858986_1053750214_o.jpg



259032_477951538890357_93367789_o.jpg



Probleemloos door de keuring en eindelij kon ik door naar mijn hotel in Haarlem voor belangrijke slaap voor de volgende dag.


16/05/09


Om half 7 ging de wekker en na fresh-up en ontbijt konden ik en Hans door naar CPZ, waar het feest kon beginnen.


77659_479083795443798_1263819220_o.jpg



Wat er tussen de morgen en kwalificatieruns gebeurde weet ik niet helemaal meer, omdat ik bezig was om mijn hoofd helemaal leeg te maken van alles en nergens op te letten om me helemaal klaar te maken voor de race erna. Dit omdat de testsessie twee weken eerder duidelijk mislukt was omdat er van alles door mijn hoofd ging.


289866_479084478777063_3308696_o.jpg



Enfin, om 12 uur was het eindelijk zo ver om door naar de briefing te lopen en kort erna kon het feest beginnen.
Ik wil bij deze iedereen bedanken die met mijn auto bezig was terwijl ik bezig was met niks doen.


Kort voor de warm-up sessie heeft Marco mij een hint gegeven om achter Twan aan te rijden om de lijnen nogmaals goed te leren kennen.


262224_479084342110410_2082124849_n.jpg



Na twee/drie rondes heb ik het gezien en heb ik Twam ingehaald om te kijken of ik het zelf ook kan, maar helaas viel de auto toen uit. Ik dacht dat de oliedruk weer te ver en te lang gezakt was, want mocht dit het geval zijn, dan zou de ECU mijn auto uitschakelen. Auto aangezet en naar de pits doorgeren om te kijken wat er aan de hand was, waar Twam ook stond om iedereen te vertellen dat er behoorlijke straal brandstof onder mijn auto vandaan spoot als ik gas gaf... aha, niet de oliedruk maar brandstofdruk was te laag waardoor die uitviel.


339082_479083968777114_318517292_o.jpg



Helaas hadden we niet genoeg tijd om het probleem binnen de warm-up sessie te fixen, maar blijkbaar heb ik met rustig achter Twan aan rijden 2:05 neergezet wat mij gemotiveerd maakte, omdat ik twee weken ervoor niet verder kwam dan 2:10.


375950_479084255443752_153379599_n.jpg



Probleem was gefixed en ik was klaar voor kwalificatieronde.


601464_479083822110462_407556081_n.jpg



Ik moest me bij de snelste 10 plaatsen om meet te mogen doen aan de finale en ik had er behoorlijk vertrouwen in na mijn schattingen en vele peptalkt van de team.


227891_479084165443761_1712503626_n.jpg



Eerste twee-drie rondes de auto opwarmen en daarna knallen.


622703_479084508777060_1494174293_o.jpg



Na één ronde voluit te hebben gegaan, kwam er kort na de finish rook in mijn cabine en viel de auto uit. Behoorlijk schrikmomentje... Eerst denkend aan rook van de banden, maar als de auto uitvalt kan er wat ergers aan de hand zijn. De auto snel aan de kant gezet en toen ik er mee bezig was was er geen rook meer, dus was er geen sprake van worst case scenario. Maar wat dan?! De auto sprong amper op contact, laat staan aangaan.


417188_479135638771947_1475746107_n.jpg



133724_479083762110468_1096621561_o.jpg



330900_479083785443799_1649478008_o.jpg



Jeroen kwam aangerend en het probleem was snel gevonden: de zekering van mijn brandstofpompen was doorgebrand, leuk. Vanuit de tijdsmeting kregen we te horen dat ik tijdens mijn enige snelle ronde een tijd van 2:01 heb weten neer te zetten en daardoor vijfde stond, binnen de top 10 om mee te mogen doen aan de finale. Dit moest echter zo de komende 10+ minuten blijven omdat de auto pas aan het einde van de sessie weer klaar was.


340567_479083732110471_2091819091_o.jpg



De finale. Met een beetje ongeloof door mij heen heb ik het bereikt. Tot nu toe ging alles op het nippertje goed, maar dit soort fratsen kon ik in de finale niet hebben.


Alles driedubbel nagelopen en toen het zover was kon ik me gaan opstellen.
196488_479083658777145_1897815773_n.jpg



Doordar het programma wederom flink was uitgelopen waren mijn banden ijskoud en moest ik echt mijn best gaan doen in de opwarmronde om deze op temperatuur te krijen. Daarvoor heb ik een aantal serieuze tips van Marco en Mark gekregen.


Adem in, adem uit, groen licht.


340683_479084418777069_847651851_o.jpg



Rustig van links naar rechts rijden, steeds harder en harder.


185213_479084175443760_593129150_n.jpg



Nu was net tijd dat die 705pk, 862 Nm en heel veel bloed, zweet en tranen zich gingen bewijz.. *oh FUCK!* Grindbak net voor Audi S bocht, FUCK! Gelukkig was dit slechts mijn opwarmronde en was ik twee weken geleden ook grindbak in gevlogen en wist ik dat ik er zelf uit kon komen. Dit bracht mijn mentale balans echter overhoop, maar ik moest er voor gaan.
Alle rondes ervoor ging ik van het gas af bij dB microfoon omdat ik twee weken ervoor met Driving Fun zwarte vlag kreeg, maar tijdens de finale ronde kon ik er voluit gaan omdat ik geen waarschuwingen kreeg. Echter ging ik behoorlijk van het gas af bij Audi S-bocht door mijn grindbak avontuur ronde ervoor. Nog even volhouden en daar was ik!


250639_479084182110426_1994900174_n.jpg



Voor het eerst gedurende de hele dag kon ik het mij veroorloven om op mijn datalogger te kijken waar ik 1:59:xx zag! Dit kon toch niet? Onder de 2 na nog geen 15 rondes circuitervaring, daar mag ik best trots op zijn! Wat zou dit mij brengen? Marco riep dat ik derde plek had! OMG! Eerste keer, onder de 2 en gelijk podium?! Ik kon het niet geloven! En Twan ook nog verzekerd van eerste plek binnen kampioenschap! Champagne ging alvast open!


54898_109889725830989_323326063_o.jpg



Even later kwam Jeroen eindelijk terug vanuit tijdswaarneming.


Ik: HEB JE HET GEHOORD?! IK BEN DERDE!!!
Jeroen: Euhm, jij bent tweede hoor.
Ik:.... HUH?! Ja maar...
J: Ja dude, ik kom net uit tijdswaarneming, dus ik kan het weten, GEFELICITEERD!


Voor wat er daarna gebeurde, schieten de woorden mij tekort, dus dan maar fotos!


541969_479083815443796_1007997102_n.jpg



485801_479084002110444_41068616_n.jpg



390433_479084025443775_1553593054_n.jpg



155238_478547702164074_592120809_n.jpg



76521_479083872110457_17036983_n.jpg



413357_479141455438032_547425317_o.jpg



471103_10151155827174264_115792967_o.jpg



220317_479065255445652_1109890268_o.jpg



461190_479083855443792_193639252_o.jpg



En dan nog een :P :


579793_479084472110397_261374978_n.jpg



Daarna werd er nog een hoop gevierd, maar niet te lang, want een paar uur daarna moest ik alweer terugvliegen omdat ik de dag erop gewoon weer naar school moest!


256051_478572295494948_1573242196_o.jpg



Zo, dit was het dan, betere begin van mijn TA carriere en gelijk afsluiter van 2012 kon ik me niet voorstellen! Ik ben stiekem blij dat ik niet eerste ben geworden, want dit houdt mij gemotiveerd om nog harder voor te vechten, dus verwacht nog een aantal upgrades en updates!


En voor de zoveelste keer wil ik Jeroen bedanken voor ieder minuut dat hij in mijn, of beter gezegd onze auto heeft gestoken. Ook alle andere leden van JT Familie voor hun hulp, steun en advies, zonder jullie was dit niet mogelijk!
Ook Mark van EMS natuurlijk voor zijn prachtig stukje materiaal welke op de baan net zo presteert als op testbank en papier.
En daarnaast al mijn enthousiaste vrienden, voor hun begrip en bewondering.


Dit was het dan, het Time Attack van 2012.


331804_333430856675760_1656795292_o.jpg



324215_355724967779682_1558598811_o.jpg



473509_370162879669224_2140873011_o.jpg



469264_389222691096576_1793525363_o.jpg



272339_468641239821387_530829117_o.jpg



259391_468777949807716_1354576648_o.jpg



424724_470600609625450_143608218_n.jpg



456816_441946585824186_2056467435_o.jpg



336995_479084542110390_1130303526_o.jpg



413357_479141455438032_547425317_o.jpg



De komende weekend vlieg ik nogmaals terug voor Cars For Kids (http://www.stichtingcarsforkids.nl/), in hoop om arme kinderen net zo'n blij gezicht te bezorgen als bij mij op de afgelopen foto. Dus heb je de Sub gemist en wil je haar dit jaar toch nog zien, kom van harte langs!


Wat gaat 2013 ons brengen? Plek binnen het kampioenschap? Nu ik toch in Moskou zit en iedereen mij naar Moscow Unlim 500+ roept, misschien hier een debuut maken? Gran Turismo Events? WTAC? Time Attack Russia opzetten? Allemaal te mooi voor woorden, maar een jaar geleden kon ik het ook niet voorstellen dat ik nu zou zijn waar ik ben.


322348_294016830617163_916197701_o.jpg



Ook wil ik alle forum members bedanken voor hun interesse waarvoor ik na het bouwen alle verslagen wilde maken en alle haters die mij hebben gedreven om het tegendeel te bewijzen!


До свидания!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top