Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Heuhj, vanavond de gti opgehaald. Ding rijd echt fijn, en ropt ook flink hard weg.

Ik ben blij :#

En hij is gewoon blauw metallic, niks gays aan dit keer :+

mqdefault.jpg

Foto's?

Als het echt zo officieel, serieus en betrouwbaar is, dan kun je het opsturen en in NL gewoon naar gemeentehuis gaan en zeggen "oops, kwijt, mag ik een nieuwe". Maar het aanvragen duurt ook een maand, dus je kunt net zo goed zonder rijden, tenzij je in Duitsland komt. Dat wordt immers niet in NL systeem geregistreerd als je logisch nadenkt, want dan zou je ook verzoek van NL instantie (Justitie) krijgen ipv moeilijk doen via Dld.

Volgens mij hoef je je rbw NOOIT in te leveren in het buitenland, omdat het een nederlands staatsdocument is oid. Ze kunnen je alleen een rij ontzegging voor dat land geven

Inderdaad, niet veel op uit doen.

Ik weet van een klant, dat hij ook een keer een rijontzegging heeft gehad in DE, en je gewoon (in zijn geval) 3 maanden niet in Duitsland mag komen.

Thanks! 50+kg besparing aan gewicht en geometrie correctie.

Wat is je doel kwa pks enz?

Zeker te weten, leuke upgrade's!
Niet idiooot veel bijzonders, standaard blok (315pk) anders uitlaatsysteem schijnt al 5 a 10 pk te schelen. En misschien nog eens goed laten afstellen/chippen.
Dat in combi met een sperdiff en een goed onderstel moet voor de nodige lol gaan zorgen..

Vandaag de carterpan van de Golf GTI eraf gehaald. Alle sludge en aangekoekte olieresten verwijderd. Oliepomp aanzuigbuis ultrasoon gereinigd. 5 liter verse Kendall Elite 5W50 erin en een nieuw oliefilter gemonteerd. Volgende stap: Powerflex rubbers voor en achter verwijderen en vervangen door sferische lagers.

Status
Not open for further replies.
Back