Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Mooi spul Robert! Ik kom het snel een keer bekijken :W

Mijn EK9 afgelopen zondag op Wangan, foto door Vincent :W

1zodizk.jpg

Ja de spoiler is nog geel, word zsm NH0

Na een halfjaar (had toen al betaald) heeft een luie Amerikaan mijn volledige subframe- en draagarmenkit gebouwd.

2012-11-18_15-40-33_778-1.jpg

Flinke geometriecorrectie en gewichtgesparing.

Jeroen was ook naar WW-meet geweest met mijn bak, hoorde dat het erg druk en cool was! Jammer dat ik het moet missen...

178456_3355775632353_983262289_o.jpg

Hij schijnt ook te hebben weggereden zoals het hoort, dus dat compenseert mijn verdriet dan wel :P

@ misha tering dat is een mooi onderstelletje. Altijd mooi buizenspul, weg met dat gietstaal!

Nog 1 avondje schuren dan word de motorruimte gespoten en kan het echte opbouwen beginnen.
IMG_6675.jpg

Heren,

Ik ben afgelopen jaar op weg naar de Worthersee, staande gehouden in Duitsland bij de wegenwerken omdat ik te hard door de werken reed (ik geloof 130 waar 60 was toegelaten). Oom agent vertelde me dat ik onmiddelijk 190€ moest betalen omdat ik buitenlander was. Ik dacht ok zonde van het geld maar het is m'n eigen schuld.. Vandaag kreeg ik ineens een brief in de bus dat m'n rijbewijs voor 1maand met ingang van 11-11-2012 word ingevorderd. En dat ik het moet gaan brengen of opsturen naar hun, anders word ik in het vervolg als ik duitsland kom gezien als landscrimineel.
De brief is niet aangetekend verzonden naar mij, dus ik dacht mij van de domme te houden als in van "ik heb die brief nooit gehad".

Mijn vraag is nu wat zou/kan ik het best doen? Heeft hier iemand ervaring met deze situaties oid?

Alvast bedankt!

@ misha tering dat is een mooi onderstelletje. Altijd mooi buizenspul, weg met dat gietstaal!

Nog 1 avondje schuren dan word de motorruimte gespoten en kan het echte opbouwen beginnen.

Thanks! 50+kg besparing aan gewicht en geometrie correctie.

Wat is je doel kwa pks enz?

Heren,

Ik ben afgelopen jaar op weg naar de Worthersee, staande gehouden in Duitsland bij de wegenwerken omdat ik te hard door de werken reed (ik geloof 130 waar 60 was toegelaten). Oom agent vertelde me dat ik onmiddelijk 190€ moest betalen omdat ik buitenlander was. Ik dacht ok zonde van het geld maar het is m'n eigen schuld.. Vandaag kreeg ik ineens een brief in de bus dat m'n rijbewijs voor 1maand met ingang van 11-11-2012 word ingevorderd. En dat ik het moet gaan brengen of opsturen naar hun, anders word ik in het vervolg als ik duitsland kom gezien als landscrimineel.
De brief is niet aangetekend verzonden naar mij, dus ik dacht mij van de domme te houden als in van "ik heb die brief nooit gehad".

Mijn vraag is nu wat zou/kan ik het best doen? Heeft hier iemand ervaring met deze situaties oid?

Alvast bedankt!

Als het echt zo officieel, serieus en betrouwbaar is, dan kun je het opsturen en in NL gewoon naar gemeentehuis gaan en zeggen "oops, kwijt, mag ik een nieuwe". Maar het aanvragen duurt ook een maand, dus je kunt net zo goed zonder rijden, tenzij je in Duitsland komt. Dat wordt immers niet in NL systeem geregistreerd als je logisch nadenkt, want dan zou je ook verzoek van NL instantie (Justitie) krijgen ipv moeilijk doen via Dld.

Hmm, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Ze vertelde mij ook al om in beroep te gaan en dan is de kans groot dat het beperkt word tot enkel rijverbod in duitsland.

Status
Not open for further replies.
Back