Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Zo spullen gemonteerd

IMG_0941.jpg

IMG_0942.jpg

IMG_0936.jpg

IMG_0935.jpg

En even en lekker stukje wezen blazen met alle klappen en vlammen erbij... Eindstuk word steeds blauwer :D

IMG_0939.jpg

Lekker bezig! Alleen die uitlAAD moet omhoog gericht zijn, nu lijkt het net een opzetstuk van de halfords zo naar beneden gericht :(

Lekker bommetje Robert! Zit me oude oliekoeler er ook op? :P

Iemand nog een tip voor een vette fotolocatie onder Rotterdam / Goeree Overflakkee. Heb as zondag photoshoot met me kever voor het tijdschrift Volkstyle

Misschien ergens in het Bergse bos ofzo? Daar is deze foto genomen:

panamera-adv1-bjorn-klein-jdc.jpg

Volkstyle is opzich wel een leuk magazine (althans de foto's, de tekst is vaak echt om te huilen). Foto's worden zeker gemaakt door Ronald Veth?

Edit: ik zie dat je de andere kant van Rotterdam bedoelt :p

Hehe ja onder is beter :P

Geen idee nog wie de foto's gaat maken. Ken het blad verder ook niet echt. Tekst zal ik me zelf wel mee gaan bemoeien hahaa.

Vind dat altijd zo raar om een (niet suv/terreinwagen) in een bos te gaan fotograferen, hoort niet en daarom staat het niet imo

Ik zou eerder eens wat bedrijventerreinen afgaan, kijken naar mooie nieuwe gebouwen, grote lege parkeerplaats/laadplekken. Parkeergarage? Of 's avonds een tankstation (mooi licht imo)

Bij Alblasserdam heb je hele mooie oude fabrieken langs het water staan, weet alleen niet of je daar op kan komen.

Dit dus:
103662.jpg

Goed bezig met de Pulsar! Hoe is het met de afstelling ontsteking?

Afstelling is wel aardig zo.. Met dit weer loopt het wel lekker :)

Lekker bezig! Alleen die uitlAAD moet omhoog gericht zijn, nu lijkt het net een opzetstuk van de halfords zo naar beneden gericht :(

Er komt sowieso een andere uitlaat onder. Maar het is lastig met deze wagens omdat de pijp over het subframe heen moet.

Lekker bommetje Robert! Zit me oude oliekoeler er ook op? :P

Iemand nog een tip voor een vette fotolocatie onder Rotterdam / Goeree Overflakkee. Heb as zondag photoshoot met me kever voor het tijdschrift Volkstyle

Haha nee nog niet Jes-R. Moet van de winter eerst de body ff netjes maken

Status
Not open for further replies.
Back