Is een 50/40 setje. Kostte me €380,- incl. verzenden.
Nooit geweten dat een lager en een aandrijfas zoveel herrie maakten. En je merkt het pas écht als de herrie weg isRekening die erbij hoorde was wel wat minder
Binnenkort nog eens terug voor de rest, heb de bodem gezien en dat begint er inderdaad aan te komen. Echt ongelooflijk, maar er zit dus onder een groot deel van de auto helemaal geen coating, je kijkt zo op het (kennelijk niet al te best verzinkte) staal |(
Ik hoop voor je dat dit beter is dan de Bilstein set die ik heb gekocht, heb momenteel alleen achter nog maar gemonteerd, maar comfort is ver te zoeken. Denk dat ik de set maar weer in de bingo gooi.
Kan je m niet softer zetten?
Hoelang rij je er al mee?
Heb je veren en dempers?
Nope, had de achterste set eerst op het laagst staan, omdat ik dacht dat de voorste er de volgende dag wel onder zouden komen, en dat ie dus zo stug was omdat de auto achterover stond. Toen bleek dus dat ik nog een speciale dop moest hebben, en ik midden in mn werkweer zat, heb ik eerst maar besloten om achter wat omhoog te zetten, en voor na het weekend te doen. Dit voor het oog, en in de hoop het gewicht weer wat naar voren te verplaatsen voor wat meer comfort, maar zonder echt resultaat helaas.
Ik heb de Bilstein B14 nordschleife edition schroefset. Tot nu toe zit alleen achter er dus onder, dat zit er nu een paar dagen onder.
Misschien word ik wel gewoon oud, maar ik heb in ieder geval geen zin om over een klinker weg te rijden, en je uit- en inademen in stapjes te voelen zeg maar.
Gele koni met hardheidverstelling, als daily echt perfect! Schroefset begin ik niet meer aan iig, of een mooie Kw set maar daar betaal je ook goed voor.
Vanmorgen de ibi weer opgehaald, rijd beter als ooit tevoren :W