This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Ik las dat verhaal even van je Misha maar dan heb je alsnog in best korte tijd een enorme bak geld verdiend denk ik aangezien je nu momenteel niets? verdiend en de auto gebouwd heb en het rijden met 2 auto's en vliegen en leven..

Ontopic: Racer is echt weg nu en heb de mtech 1 maar eens 2 cm omlaag gezet voor en achter wil ik nog eens kortere dempers en veren opzoeken (als die er zijn)
Dit is nog wel een oude foto. ook eindelijk wat aan de m5 e30 gedaan

Thnx allemaal.

Ik las dat verhaal even van je Misha maar dan heb je alsnog in best korte tijd een enorme bak geld verdiend denk ik aangezien je nu momenteel niets? verdiend en de auto gebouwd heb en het rijden met 2 auto's en vliegen en leven..

Uhm dus? Sommige mensen worden in 1 dag veel rijker. Daarnaast verdien ik sinds 3 weken niets, en zijn er dus ook bijna geen uitgaves.

Gast kan je niet lekker ophouden met dit gezwets.
Laat mensen lekker denken en doe je ding , laat je foto's zien of niet.

Het is hier wat dat aangaat een hypocryt zooitje , eerst wordt er met dikke minachting en wantrouwen op je gereageerd en na je KRO verhaaltje hebben diezelfde lui sympathie voor je.

Enige wat ik over jouw voorkomen op t forum wil melden is dat je een beetje minder "popie" moet doen.
Eerst rij je een impreza scheef door overmoed , vervolgens ga je dik in de verdeding danwel aanval omdat men commentaar levert.
Dan laat je je project zien van dat witte impreza ding en doe je exact hetzelfde.
En als laatste laat je "trots" zien hoe je een volvo krom rijdt en wederom ga je in de aanval/verdediging op het commentaar.

Maar je mag ook zo doorgaan hoor , vind het wel vermakelijk van die ouderwetse flame-wars

Thnx allemaal.

Uhm dus? Sommige mensen worden in 1 dag veel rijker. Daarnaast verdien ik sinds 3 weken niets, en zijn er dus ook bijna geen uitgaves.

Niets dus, gewoon een vraag/gedachte.

@ JohnB gelijk ik vermaak me wel om dit topic te lezen hoor haha

Oja foto's
schakelen

sperren

drempels

Last edited:
Jurjen zit dat zwarte lederen interieur er al in trouwens? Blijft echt een dikke e30 17" Rs oid of schnitzels zou ook niet misstaan :~

Haha dat was 1,5jaar terug denk?
Had het helemaal mooi opgeknapt en fris gemaakt, maar het heeft er nog geen maand ingezeten. Vind het echt niet fijn.
Stoffen sportinterieur snel weer terug gezet, en later nog een mooie 2 zitter M3 achter kunnen vinden. Voor mij geen leer

Haha vind zelf 16inch het mooist op een E30, de andere e30 moet ik wel 17inch ivm de voorremmen maar kan er nog niet echt aan wennen..

Per maand;
Motorrijtuigenbelasting €65
Verzekering €50
Brandstofkosten €180

en dan nog afschrijving/onderhoud mee rekenen...

:+

Wilde net zeggen

Pm:
Verzekering AllRisk: 65
Brandstof: 100 (kmvergoeding)
Wegenbelasting: 35 volgens mij

Onderhoud zal alleen duurder zijn bij een R32 en je moet ook niet teveel km's gaan maken denk:+

om hier nog even op in te haken :+

je moest dat ding starten door de motorkap dicht te gooien.. ja echt GOOIEN! met dichtdoen deed hij het niet..
ik heb, zonder gein, de motorkap op de hoogste stand gezet, omhoog gesprongen, eraan gaan hangen zowat om het daarna dicht te gooien... en tadaaaaaa hij startte..
de buren vonden dit maar een vreemde manier van starten

Ter lol: gister startte die in een keer zei Jeroen

Status
Not open for further replies.