Bekende weg.
Tijdje geleden dat ik er geweest ben toen waren ze nog bezig met die banen enz.
maar helaas is geen 80 weg. Maar gewoon 50
Is in alle richtingen gewoon 80. Alleen richting beek en donk is 60
Handel van paps verkocht?? Genoeg van m'n vrienden die een leuke ride onder de kont hebben op jonge leeftijd en nog genoeg geld achter de hand hebben voor leuke dingen/kleding etc... Maar natuurlijk, als je 5 jaar fulltime voor 1400 netto werkt en nooit om salarisverhoging hebt gevraagd, dan zie je al die lui als drugsdealer, loverboys, kwekers etc... :+
Ik had in planning: reversed intercooler piping, andere intercooler, powafiltahr, uitlaatsysteem, uitlaatspruitstuk, sjippen. Met chippen alleen werd er 310 opgegeven volgens mij, dus de rest draagt er behoorlijk bij.
Dan zal je wel uit een ander milieu komen als mij, want ik ken er weinig tot geen die als student auto's van over de 10000 kunnen rijden. En als het geen geld van de ouders is, wat hebben die vrienden dan bijvoorbeeld gedaan om zoiets te kunnen rijden? Ik neem aan dat ze na hun school ook een mooi huis hebben kunnen kopen, en het dus geen dikke lening van de bank was?
mjah hij heeft wel gelijk.... veel mensen werken voor de baas, en kijken niet naar andere mogelijkheden om centjes bij te verdienen.... Jij doet toch ook straten voor jezelf? als je dit vaak genoeg doet, heb jij wat meer geld te besteden als een ander.
ik kijk ook elke dag uit naar manieren om een extra zakcentje te verdienen, met handel/werk hoe dan ook...
Verder kan ik als student best een auto van €10.000 kopen... En dat door gewoon een bijbaantje te hebben in een supermarkt:7 (zonder te lenen en geld van ouders...)
Je woont op jezelf?Sorry, zie meteen dat ik een fout heb gemaaktOuders betalen wel de 1700 schoolgeld per jaar, verder niks.
Ken in real life ook geen mensen die op zijn 19e van z'n eigen geld een motorrijbewijs, motor en kleding kopen. Alleen op dit forum:W
Maargoed, iets met auto's enzo...
Handel van paps verkocht??
Maar soms ben ik ook wel geinteresseerd hoe mensen aan hun geld komen, gewoon uit interesse. Waarom verbergen als het 'normaal' verdient wordt. Hard werken mag gezegd worden toch?
Dat wel ja, dus vaste lasten heb ik ook sowieso niet. Maargoed, wil er verder ook niet mee pronken ofso, als iemand irl vraagt hoeveel ik per uur verdien(de) zeg ik altijd iets anders. Krijg je alleen maar afgunst reacties op.Je woont op jezelf?