Nee maar is echt, heb mijn baan opgezegd en naar Moskou vertrokken op zoek naar afwisseling (en stiekem nieuw geld en mogelijkheden).
Zijn de winkansen daar hoger?
Mooie Volvo MishaSpecs?
Ik rijdt natuurlijk ook nog steeds Volvo, maar mag van het forum geen plaatjes posten
Zal eens zien of ik mijn oude account kan recoveren.
Grote rotonde met een hoge dikke beton muur op een 80 weg, laatste 50 meter ervoor nieuw en dus nat asfalt met verrassingseffect omdat rest van de wegdek droog was (niet beslissende factor) en 20-30 meter voor de bocht een hobbel alsof er een wortel onder de weg groeit + harde vering = loskomen en blokkerend neerkomen en glijden in de muur. Maar ik weet nu wel dat Volvo een echte tank is! Stapte gewoon uit zonder iets en sterker nog: ben zo nog 5 km naar huis doorgereden!
Dat is toch niet zo raar? Goed voorbeeld doet volgenmooie bakken, maladjets :W Grappig dat iedereen altijd wil weten hoe iemand aan t geld komt.
Lekker boeiend ?! Al heeft hij een halve intratuin vol aan planten staan, speelt hij russisch roulette met de mafia en stop die bolletjes in zijn hol om te verkopen op de Nederlandse Antillen.
Hij heeft het gewoon goed voor elkaar en kan voorlopig lekker knallen in zijn uber Subaru op het circuit :W
Anyway, veel succes voor volgend jaar in de Time Attack :W Misschien kom ik je nog eens tegen met vrij rijden, "even" op je bumper hangen in de VTEC
Ik heb geen geheimen voor de mensen die het normaal vragen zonder negatieviteit of vooroordelen, dan moeten ze van mij zo blijven doordenken. Toen Robert en Bas dat aan mij vroegen tijdens DF trackday heb ik ze gewoon een normaal en uitgebreid antwoord gegeven. Oja, denken jullie trouwens niet dat als ik iets te verbergen had, dat ik dan nog steeds "zoveel aandacht mee trok" op FB, tientallen fora en laat staan irl?
Thnx! Wilde nog zwarte velgen voor halen met k-sports, alleen toen gebeurde dit...
Prachtige auto 8)
Dus je rijd je auto kapot en dan koop je als tijdelijke auto weer een opgefokte t5. Ik zie door de rusjes de vodka niet meer :+
Ik vind t ook knap, werk al heel wat jaartjes fulltime maar zoals jij met je geld smijt kan ik het niet nadoen
Nais, mooi ding. Blijven vet in het wit
Rijdt zelf een S70 T5, al wat dingen aangepast. Rest van de upgrades ligt hier in de kast, binnenkort alles monteren en dan gaan we op de bank en word hij afgesteld.
Zijn wel allemaal 'Volvo' upgrades dus 350 haal ik niet, maar 320/330 moet lukken!
Bekende weg.
Tijdje geleden dat ik er geweest ben toen waren ze nog bezig met die banen enz.
maar helaas is geen 80 weg. Maar gewoon 50