This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Grote rotonde met een hoge dikke beton muur op een 80 weg, laatste 50 meter ervoor nieuw en dus nat asfalt met verrassingseffect omdat rest van de wegdek droog was (niet beslissende factor) en 20-30 meter voor de bocht een hobbel alsof er een wortel onder de weg groeit + harde vering = loskomen en blokkerend neerkomen en glijden in de muur. Maar ik weet nu wel dat Volvo een echte tank is! Stapte gewoon uit zonder iets en sterker nog: ben zo nog 5 km naar huis doorgereden!

Misha, heb je thuis plantjes staan ofzo? Ik doe het niet slecht als student zijnde, maar jou doe ik nevernooitniet na
Wat is je geheim? :#

Met andere woorden: Gewoon veel te hard gereden dus?
En zoals ik het lees, zit die bobbel van die boomwortel dus in dat nieuwe stuk asfalt?

Kort samengevat heb je dus gewoon als een malloot gereden.

Die aandacht vraagt die jongen toch zelf om. Het is niet raar dat mensen zich gaan afvragen waar het van betaald wordt. Dus wat is het Misha, drugs/planten? russisch roulette?

Lekker boeiend ?! Al heeft hij een halve intratuin vol aan planten staan, speelt hij russisch roulette met de mafia en stop die bolletjes in zijn hol om te verkopen op de Nederlandse Antillen.

Hij heeft het gewoon goed voor elkaar en kan voorlopig lekker knallen in zijn uber Subaru op het circuit :W

Anyway, veel succes voor volgend jaar in de Time Attack :W Misschien kom ik je nog eens tegen met vrij rijden, "even" op je bumper hangen in de VTEC

Mag best naar gevraagd worden imo. Is het een 'eerlijk' verhaal dan moet dat gewoon verteld kunnen worden. Is dat het niet (en wordt er omheen gedraaid) worden er vanzelf conclusies getrokken hier, logisch.

Kort samengevat heb je dus gewoon als een malloot gereden.

Ik zal niet ontkennen dat ik wat te hard kwam aangereden en door gebrek aan slaap te laat reageerde, maar malloot kun je voor je houden.

Die aandacht vraagt die jongen toch zelf om. Het is niet raar dat mensen zich gaan afvragen waar het van betaald wordt. Dus wat is het Misha, drugs/planten? russisch roulette?

Ik heb geen geheimen voor de mensen die het normaal vragen zonder negatieviteit of vooroordelen, dan moeten ze van mij zo blijven doordenken. Toen Robert en Bas dat aan mij vroegen tijdens DF trackday heb ik ze gewoon een normaal en uitgebreid antwoord gegeven. Oja, denken jullie trouwens niet dat als ik iets te verbergen had, dat ik dan nog steeds "zoveel aandacht mee trok" op FB, tientallen fora en laat staan irl?

Die is goed, die vooroordelen creeer jij zelf door er constant omheen te draaien. Je kunt deze vooroordelen zelf ook weer wegnemen door gewoon antwoord te geven op de vraag. Dus dan vraag ik het nog een keer normaal. Misha, waar financier jij op deze leeftijd/student zijnde jouw auto van?

Status
Not open for further replies.