Veel onderstuur en geen ervaring, dus nog 9 seconden moeten we wel kunnen afsnoepen
vandaag besloot de versnellingsbak van de leon alle olie uit te spugen.... geen idee wat er stuk is, maar als iemand een 1.6 versnellingsbak weet liggen hoor ik het graag...
Mischa, ding gaat echt als een gek zeg.
Uit je "koppelingshuis" ? Geen gaten? Ik gok op klinknagels uit je kroonwiel. Ik weet wel bakken maar die liggen hier in de buurt van Rotterdam. PM ff je bakcode dan kijk ik ff voor je
was laat/donker... heb auto nog gekrikt, maar kon geen gat ontdekken... auto lekte behoorlijk, bakcode weet ik pas maandag (auto staat bij berger)
weet jij trouwens of een versnellingsbak van een 1.6 BCB blok op een 1.6 AZD past? is daar achter te komen?
afstand is geen probleem, ding moet toch weer rijden...
Ze "moeten" erin rijden als de garage niet in het bezit is van een remmenbank.
Maar 9 van de 10 monteurs voelt het toch niet als er een afwijking van meer dan 30% tussen links en rechts aanwezig is.
Als ze wel een remmenbank hebben, zou ik eens informeren waarom ze erin reden...
Misschien is dat het punt nou net :+Stuur compleet om en gewoon rechtdoor glijden8P
Net Melv gespot met Fiesta en Zippah
Kan geen kwaad, olie van de action is trouwens ook prima voor normale motertjes, heeft er net zoveel keuringen op zitten als de duurdere olie.