This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Veel onderstuur en geen ervaring, dus nog 9 seconden moeten we wel kunnen afsnoepen

Veel onderstuur is nogal een understatement haha Vermogen is er in ieder geval genoeg! Bizar hoe de snelheid omhoog gaat @ full throttle.

Waar laat je het uitlijnen van die auto doen? Lammert v/d Meulen hier in Dokkum doet ook veel Time Attack wagens

vandaag besloot de versnellingsbak van de leon alle olie uit te spugen.... geen idee wat er stuk is, maar als iemand een 1.6 versnellingsbak weet liggen hoor ik het graag...

Uit je "koppelingshuis" ? Geen gaten? Ik gok op klinknagels uit je kroonwiel. Ik weet wel bakken maar die liggen hier in de buurt van Rotterdam. PM ff je bakcode dan kijk ik ff voor je

Kan geen kwaad, olie van de action is trouwens ook prima voor normale motertjes, heeft er net zoveel keuringen op zitten als de duurdere olie.

Mischa, ding gaat echt als een gek zeg. Onderstuur is een understatement, damn. Stuur compleet om en gewoon rechtdoor glijden8P

Edit: Wat lieuwe zegt dus

Genoeg verbeterpuntjes te zien ja, maar potentie heeft het zeker!

Uit je "koppelingshuis" ? Geen gaten? Ik gok op klinknagels uit je kroonwiel. Ik weet wel bakken maar die liggen hier in de buurt van Rotterdam. PM ff je bakcode dan kijk ik ff voor je

was laat/donker... heb auto nog gekrikt, maar kon geen gat ontdekken... auto lekte behoorlijk, bakcode weet ik pas maandag (auto staat bij berger)

weet jij trouwens of een versnellingsbak van een 1.6 BCB blok op een 1.6 AZD past? is daar achter te komen?

afstand is geen probleem, ding moet toch weer rijden...

Lekker bezig Misha! Maar er kunnen inderdaad nog heel veel secondes af.. Misschien is gaan kijken of je meer power op de achterkant kan krijgen ipv de voorkant? misschien dat je dan ook wat minder last van onderstuur heb! Daarnaast kan je vaak ook beter veel eerder gaan remmen zodat je sneller op het gas kan. Als je bij de Audi S ook de rechtsom veel later instuurt, kan je op links om veel sneller op het gas en kan je dus wel makkelijk naar z'n 5 doorgaan daar!

Geun idee.. je hebt een AZD? Welk bouwjaar en aantal kw?

Even volop remmen met de handjes van het stuur.

Wat gaat dat hard Misha, echt vet. Maar stuur je ook niet een beetje te ruw in soms? En wat al is gezegt door Oscar, meer insturen helpt niet. Een snelle stuurbeweging dat je wielen weer recht(er) staan en opnieuw insturen doet denk ik veel meer omdat je dan weer grip opzoekt. Ik ben ook geen coureur en ken je hele auto natuurlijk niet maar misschien heb je er nog wat aan. Verder wel echt heel vet hoor en respect dat je het ook maar even doet.

Hier trouwens een goedkope stalling gevonden voor de zilveren civic. Kan hij van de winter mooi droog binnen staan.

Thanks voor alle tips voor het kapot lopen van de motor verhaal.

Zelf net terug van een weekendje Das Drag Day in Bitburg. Ging erg lekker. Beste tijd was 13.76 sec met 152 km/u eindsnelheid. Meer ervaring opdoen en slicks kan er nog wel een seconde af. Alles ook mooi heel gebleven . Foto's van Björn komen nog wel.

Status
Not open for further replies.