Met de kever altijd?
Even een vraagje tussendoor.
Vriend van mij heeft ook een kever welke APK gekeurd moest worden. Nu zijn ze tijdens de keuring een proefrit ermee gaan maken (zonder dat hij het wist) en is er een olieslang losgeschoten. Oliesporen staan over het hele industrieterrein heen en de motor is dus nu in de soep gelopen. Totaal geen oliedruk meer en kloink geluiden. Behoorlijk zuur is net nieuw 1915cc blok met mooie spullen a 5000 eur. Is er een kans om te verhalen op de garage?
Is er een mogelijk om een 1tje van je kenteken af te krijgen op een officiële manier?
Het blijft een feit dat de auto kapot is gegaan terwijl zij hem in bezit hadden. Heeft die vriend geen rechtsbijstand? Het is natuurlijk als garagebedrijf altijd aantrekkelijk als je zoiets bijzonders krijgt om even een blokje test te rijden.
https://vimeo.com/49861548
Draai nu nog op lagere druk, AFR en pingel detectie gaat dan goed
Wordt tijd dat die afgesteld wordt en hogere boost.
Met de kever altijd?
Even een vraagje tussendoor.
Vriend van mij heeft ook een kever welke APK gekeurd moest worden. Nu zijn ze tijdens de keuring een proefrit ermee gaan maken (zonder dat hij het wist) en is er een olieslang losgeschoten. Oliesporen staan over het hele industrieterrein heen en de motor is dus nu in de soep gelopen. Totaal geen oliedruk meer en kloink geluiden. Behoorlijk zuur is net nieuw 1915cc blok met mooie spullen a 5000 eur. Is er een kans om te verhalen op de garage?
He dat is in Waarder
Welke olie in mijn 106 1.4 xsi van '91?
10w40?
yep...