show je eigen auto #87

Nog even terug kijkend naar je schade, en op google maps, ziet het er wel naar uit dat jij hebt afgesneden. Als hij op de linkerbaan staat, en jij op de rechter, zou hij de bocht al moeten vergeten ofzo om jou te raken toch?

Gisteren de goluf getjoend

2012-08-03140209.jpg

Van
2012-08-03140255.jpg

Naar
2012-08-03152737.jpg

Heeft iemand wel eens iets naar een duits postkantoor laten sturen? Welke gegevens moet de verzender erop zetten, zodat ik het pakket dan mee krijg, en zijn daar ook kosten aan verbonden? Postkantoor is net om 13 uur dichtgegaan, en de veiling is morgen afgelopen.

Voor de mensen die benieuwd waren naar mijn EK9 :) Hier een Quote van Type R Forum:

Vandaag bij Sam (SW Performance) mijn EK9 wezen bekijken en ben helemaal in mijn nopjes! :D :D

Ook meteen een rondje er mee gereden en wat rijd dat goed en heerlijk zeg, niet te vergelijken met mijn oude EJ9 haha!
Wel even wennen aan de RHD en het schakelen maar dat gaat vast goed komen.

Helaas was er wat vertraging door de papieren maar als het goed is word dat allemaal deze week geregeld.
Dan kan die naar de RDW en de APK. Hopelijk dus zsm (lees a.s. zaterdag ophalen).

Ook heb ik nog super service gekregen want er zijn / worden nog wat dingen gedaan aan de EK9:

- Nieuwe Blackhousing Koplampen
- Nieuwe Mistlampen (Geel)
- Nieuwe voorruit
- Wagen is helemaal in de tectyl gezet

- Alpine Dubbeldin Radio inbouwen
- Voor bumper word gespoten
- Achter bumper word gespoten
- Dak word gespoten / uitdeuken (schade tijdens het vervoer)
- Motorkap word netjes gemaakt (steenslag)

- Kleine kenteken RDW (50 / 50 kans)

Omdat de wagen toch word gespoten heb ik meteen wat prijzen bij Sam opgevraagd:

- Voor bumper strak maken
- Antenne gat strak maken
- Mistlampen aan de voorkant wit spuiten

Ook heb ik snel wat foto's geschoten en kan ik echt niet wachten tot dat hij eindelijk van mij is!
Zoals jullie zien is de lip niet helemaal in kleur, maar dit gaat goed komen :) Ben opzoek naar een OEM of een Chargespeed.

7711245934_f43f286bd9_c.jpg

7711296860_7b006ac44e_c.jpg

De uitlaat is erg luid maar geeft wel een lekker geluid als die in de VTEC gaat.
Misschien dat ik hem ga houden en als dat het geval is, laat ik hem verlassen want hij steekt te ver uit.
Als ik hem verkoopt komt er een Apexi Catback :)

Back