show je eigen auto #87

Ben half van gedachten veranderd :) :P
En heb sinds kort stalling.
Moet binnekort weer wat meer kilometers gaan maken.
Dus audi gaat de deur uit.
En dan
Of 1: er komt iets wat nieuwer en niet te slooms voor terug + een x een motor want sinds kort heb ik ook mijn rijbewijs.
Of 2: een oud golfje 1 of 2 wat ik nog steeds graag wil + gewoon een woon-werk hok.

Maar motor wordt waarschijnlijk toch pas volgend jaar want het goede weer zit er nou toch weer bijna op.
Dus kan ik wat extra sparen en beetje rondkijken naar leuke.

als ik de audi niet had was je lupo wel iets voor mij geweest misschien.
maar om ze nou allebei te hebben vind ik wat teveel

Ik zou hem opzich weg willen doen. Maar weet begod niet wat ik er voor vragen moet. Wat ik dan terug wil, weet ik wel :D

Ben half van gedachten veranderd :)

Maar motor wordt waarschijnlijk toch pas volgend jaar want het goede weer zit er nou toch weer bijna op.
Dus kan ik wat extra sparen en beetje rondkijken naar leuke.

Vorig jaar en het jaar ervoor heb ik m'n rr pas eind november op winterstalling gezet... ;)

M'n auto gepolijst van t weekend
Crappy BB pic

img2012073000128.jpg

Zou m alleen nog een keer overkatten ivm dat vreselijke kenteken :'(

@ DJ wat moet ik met'n E46 M3? Vind het gaaf maar om zelf te hebben? misschien ooooit als ik niet meer zelf wil sleutelen oid.

Kenteken is idd jammer, heb het zelf ook maar ben er wel aan gewend..

Vraagje:

Wie heeft hier ervaring met het laten coaten van velgen? Waar hebben jullie dat laten doen, en wat kost zoiets ongeveer?

In Hoogeveen zit iemand die dat doet, laurens heeft zn velgen toen laten doen voor zn motor. Denk dat je totaal aan iets van €100-150 moet denken ?

Anders ff googelen, en bellen :!

als je ze gestraald of iig netjes aanleverd, en een stnd kleur wilt, dan willen ze het er nog weleens bij pakken wanneer ze een klus in die kleur doen.

ik was voor mn velgenset toen 50euro kwijt, zilver. was in bergschenhoek, jaartje geleden.

Back