Die linker, circuit klaar opgebouwd met kenteken vraag er zo 10k voor kan ook minder hoor maar dan gaan er leuke dingen uit.
Ik laat mn wielen altijd bij gerritsen in nijkerk doen, ligt ff aan de grootte van de velg maar 16inch is 60 euro per velg incl blanke lak en licht bijwerken van de velgen. Die op de foto zijn die Hartge wielen ook gedaan!
Beiden in een bocht, gast knalde op mij in, reed eerst achter mij, maar kon wel vertellen dat ik door rood reed en te hard, knap hoor, wat deed hij dan, door extra extra rood? Wilde ook schadeformulier niet invullen eerst omdat we volgens hem beiden fout zaten. Right. Normaal zou ik voor dat blikschade amper wat invullen en gewoon zelf laten maken, maar als iemand zo'n asshole uit gaat hangen, prima.
Ik reed aan de rechter weghelft van N630 voor linksaf Baroniebaan op, hij op de linker.
Hij claimt dus dat ik: te hard reed, door rood reed, en afsneed... Iemand in de buitenbocht afsnijden, right. Anyway, zo even langs schadereparatie...
Ik reed aan de rechter weghelft van N630 voor linksaf Baroniebaan op, hij op de linker.
Hij claimt dus dat ik: te hard reed, door rood reed, en afsneed... Iemand in de buitenbocht afsnijden, right. Anyway, zo even langs schadereparatie...
"Though you may not drive a great big Cadillac
Gangsta whitewalls, TV antennas in the back
You may not have a car at all
But remember brothers and sisters
You can still stand tall
Just be thankful for what you got.
Diamond in the back, sunroof top
Diggin' the scene with a gangsta lean."
Gister langs de jongen geweest die mijn Impreza ook heeft gespoten, 250 euro aan kosten (uitdeuken&spuiten). Dus ik denk dat is het niet waard om je no-claim voor te vernaaien en bel ik die gast op om het erbij te laten (Ik vraag amper geld!), zegt ie lomp arrogant nee, heb het al opgestuurd, heb toch gelijk