show je eigen auto #87

Vandaag @ European Tuning geweest voor mijn LOwLvo, hebben wel leuk spul daar liggen... van de week even een bestelling doen denk ik:

- betere fmic
- verkort traject intercooler piping
- uitlaat&downpipe komen zaterdag
- bov
- airbox
- alles mappen

Moet wel leuke sleeper worden denk ik :)

volvo, danku

s3amnordschleife.jpg

norschleife.jpg

Vandaag @ European Tuning geweest voor mijn LOwLvo, hebben wel leuk spul daar liggen... van de week even een bestelling doen denk ik:

- betere fmic
- verkort traject intercooler piping
- uitlaat&downpipe komen zaterdag
- bov
- airbox
- alles mappen

Moet wel leuke sleeper worden denk ik :)

Hebben inderdaad erg veel spul voor de Volvo. Eigenaar heb ook wel een leuke bak (Porsche GT3) en zijn vrouw heeft een c30 T5 met 270 pk.

Hehe :7

Ik ben druk op zoek naar een tweede auto maar word echt helemaal gestoord van dat kutvolk hier. Al die bakken tyfen bijna uit elkaar maar zijn wel allemaal in 'bon condishon' :+.. Ben bijna in staat om een nieuwe spark ofzo te kopen hier x|

Dragstrip hier is wel baas trouwens:# Is best vaak wat te doen en veel professioneel spul, maar ook veel straat auto`s :W Kleine starletjes / toyota tercell`s met huge turbo`s enz:#

Hebben inderdaad erg veel spul voor de Volvo. Eigenaar heb ook wel een leuke bak (Porsche GT3) en zijn vrouw heeft een c30 T5 met 270 pk.

Vandaar dat hij ook in Porsche onderdelen ook wat doet. Erg aardige gast, hij was gesloten maar deed voor mij toch open en nog halfuur mee staan praten. Donderdag eea bij bestellen.

Ik gebruik mijn auto dagelijks als woonwerk hoer, maar mn vriendin heeft er ook 1 nodig voor der werk :P Op dit eiland heb je gewoon een auto nodig, zonder kom je nergens.

Ik zit dr nu... valt best mee hoeveel tuning waggies hier rondrijden. Wel veel vette usa modellen. Accord coupe, hyundai genesis etc. echt vet!

Je kan zeker meerijden Björn! Ik ga lekker met de Vulva met de kever op de trailer. Zoals het ernu naar uitziet gaat onze complete club dus lekker met een auto of 10 :D (ga wel vrijdag heen)

Back