show je eigen auto #87

Is de ring eigenlijk nog open? Ivm faillissement enzo...

anders stonden er ook geen fotos van mij op een rondje aan het maken :+ :P
verder was ook dat grote gebouw (info center enz) open.
alleen die achtbaan deed niks.
verder daar ook niks ervan gehoord of gezien.
dus weet het verder ook niet hoe het zit.

vrijdag nog mensen naar zolder ?

anders stonden er ook geen fotos van mij op een rondje aan het maken :+ :P
dus weet het verder ook niet hoe het zit.

Misschien dat ie nu enkele of speciale dagen/weken open is ofzo, weet ik veel :P Wil er in de week van 20 aug heen. Met de auto of met de motor.. :+

Misschien dat ie nu enkele of speciale dagen/weken open is ofzo, weet ik veel :P Wil er in de week van 20 aug heen. Met de auto of met de motor.. :+

in de meeste artikelen op internet staat in dat de baan gewoon openblijft totdat bekent is wat er met de ring gaat gebeuren.

Even wat garageupdates:

Impreza:

Wat fotos... helaas is de auto nog niet lopend, dat wordt met een week uitgesteld. (joh)

Motorkabelboom klaar
258528_463415920343919_1001831226_o.jpg

Zo goed als alles aangesloten:
258556_463415967010581_305525692_o.jpg

Nu moet het volgende week ook daadwerkelijk echt lopen, want zelfs nu (nog steeds) zitten we met behoorlijke tijdsdruk.

Lowlvo:

Van:
268666_461272853891559_2132485744_n.jpg

naar:
192110_463388653679979_2061514773_o.jpg

Deuk/kras(sen) eruit, gespoten voor 250 euri. Gedaan door zelfde baas die mijn Impreza had gespoten.

Deze week aardig bezig geweest met de 106.

Zitten semi-slicks onder van toyo r888.
Interieur is helemaal gestript.
Short shifter erin gezet.
Kuipstoel + 4 punts gordel geplaatst.
90mm verdiept stuur geplaatst.
Olie druk / temp en kvs temp meter geplaatst.
4300k xenon erin.

IMG_1059.jpg

IMG_1066.jpg

IMG_1062.jpg

IMG_1060.jpg

IMG_1064.jpg

IMG_1065.jpg

IMG_1063.jpg

Wat er nog moet gebeuren.
Accubak plaatsen achterin.
Schroefset voor monteren ( een goedkoop setje :W )
Halve kooi van wiecher monteren. Wanneer deze binnen is.

Dan hopelijk zo snel mogelijk het circuit op.

Je hebt hem gekocht dus. Hoe rijdt dat?

Ik vind hem voor aardig laag liggen, wat zit eronder? Zou als je circuit gaat rijden niet een goedkope schroefset eronder gooien, maar eerst zo proberen en als het goed gaat investeren in iig geen knaken schroefset, komt de wegligging niet ten goede.

Voor ligt die veels te laag. Ik denk dat er -50 of -60 mm op zit.
Ik wou hem dus ook ophogen. Want hij loopt nu heel iets aan in de bochten.

De 106 wordt ook gebruikt als winterhoer. Daarom koop ik nu een goedkope. Bevalt me dat niet, dan gaat het volgend jaar weer in de verkoop.

Rijd opzich heerlijk. Genoeg vermogen om leuk mee te spelen. Aardig stabiel in de bochten. Het bevalt me tot nu toe prima!

Leuk ding Erwin, ben benieuwd hoe dat wil op een circuit.
Beter gooi je er wel fatsoenlijke demper op, anders heeft het geen zin natuurlijk..

Ik heb dezelfde kleur:P kan nu mooi m'n e30 op de dam laten staan, die word er niet veel beter op als je volop aan het klussen ben:X Zit alleen een kromme velg op, misschien eens andere wielen maar liefst 0 euro investeren in zo'n koektrommel.

IMG-20120804-WA0002.jpg

Vanmiddag een 316i touring edition ophalen, daarna een langer diff en andere velgen.

De cabrio kan straks met dat andere diff theoretische topsnelheid halen van 255km/h op GPS, denk ook dat de motor geen moeite daarmee heeft :W
Ben alleen benieuwd of het dak het een beetje aan kan, bij 225km/h op GPS begint het al behoorlijk te klepperen :+

Kan straks in de 1e versnelling het koppel ook wat beter kwijt :P

Ja ik weet het , heb alleen ff geen munten voor een volledig nieuw motormanagment systeem.
Huis en vakantie vond ik toch ff wat belangrijker.
Maar in de toekomst neem ik wel een volledig KMS systeem.

Back