Dan heeft je bijrijder dus straks een verstellende stoel afhankelijk van welke sleutel jij meeneemt. En heeft je bijrijdersstoel geen hendel om de stoel voorover te klappen (bijrijdersstoel heeft beide kanten, maar gezien het uit een engelse auto komt is dat dus de rijdersstoel). Niet de meest praktische exercitie.
Zie trouwens dat het ook de stoelen zijn met de op te pompen delen. Ik weet niet of je hier ook afzonderlijke aansturing voor nodig hebt ivm. memory.
8P
Nouja, voor zover ik weet hebben mijn spiegels geen memory, dus ik hoop dat ik daar geen last van heb.
Anders heb ik wat te hobbyen tegen die tijd :+ Iig thanks voor je info
Nee, komt uit een engelse auto
Engels interieur in Polen dan weet ik al genoeg O-)
Niet janken als je eigen auto dan gejat wordt he
Wat is dat nu weer?
Als je niet weet waar het vandaan komt moet je het maar niet kopen? Volgens jou redenering zou er een aankoopsbon etc. bij moeten zitten?
Als je een 2e hands zijscherm koopt weet je toch ook niet of het van een gejatte wagen af komt, of wel?
Je gaat mij niet wijsmaken dat je zoiets laat lopen, ongeacht waar het vandaan komt
(Die poolse collega vertelde trouwens dat er veel autos uit de UK gehaald (gekocht) worden, gestript en in onderdelen verkocht omdat ze dan meer opbrengen. Wat er van waar is, dunnow, maar 't klinkt aannemelijk)