De rechterkant bleef koud na een stukje trappen Dus ik denk het wel :#
@ Rowan
Ik moest de gaten door mn carroserie aanpassen. Daar kom je niet echt lekker bij. Daarnaast moet alles precies in model zitten anders krijg je het gewoon niet goed in elkaar.
Buurjongen had paar dagen terug last van een storing met ze sleutel in ze Golf V. 2 dagen later zijn ze gewoon met de auto weggereden volgens getuigen, wtf?
is toen zo'n docu geweest over franse/belgische autodieven... hoe makkelijk dat ging, en meeste is gewoon VAG spul, en maar niks aan hun systeem veranderen he...
Hier staan alle 4 de delen, zeker het kijken waard
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=I5SUamKMWr8&list=UU0iV07TeZmUL7v_gMsQedfA&index=3&feature=plcp"]De_grote_jongens_uit_de_cit____PART_1.mp4 full (HQ) - YouTube[/ame]
Iemand hier ervaring met throttle bodies, en kelken?
Ik wil misschien kelken op mijn dbilas systeem zetten.
Ik ben dus van plan, om kelken te kopen, die ik in het rubber kan schuifen. Met daarover 1 groot filter.
Maar nu zie ik kelken te koop, van 16mm lang, en van 60mm lang.
Sommige zeggen, dat korte kelken voor hoge toeren zijn, en lange kelken voor lage toeren ?
Ik wil dit gewoon dus proberen, en dan testen op de bank, wat het meest pk en / of koppel geeft.
Zelfde als bij carbs lijkt me. Maar het hangt ervanaf hoe lang je totale inlaattraject is. Dus rand kelk tot aan de klep. Hiervoor zijn formules om te kijken wat de optimale lengte is (theoretisch) voor je motor.