Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Wat een heerlijke bak blijft het toch. Morgen ook kijken voor een opvolger voor mijn W202, ben nu al zenuwachtig :+

2012-05-11155046.jpg

weer een project erbij :P, even langs de schadeboer om de hoek is eigenlijk nergens goed voor :+

leuk ding. 1.6 maar wel compleet omgebouwd... inc elec stoelen (leer)

Wat blijft zo'n Leon toch dik! Ik wil er ook 1 met een dikke diesel erin :7

Alhoewel ik 't nieuwere model ook steeds mooier begin te vinden.

achterbumper is kut te vinden, dus ben deze aan het maken... als het lukt, ben ik voor minder als 400 klaar....

400?
Net onder de achterlichten staat ie ook iets naar binnen?
Andere achterlichtjes koffer klep en wat spuitwerk, kost denk ik wel ff wat meer?

Ik had net zo'n schade, carroserie stond naar binnen en dat koste wel serieus ff wat meer (en het meeste ook zelf gedaan)

400?
Net onder de achterlichten staat ie ook iets naar binnen?
Andere achterlichtjes koffer klep en wat spuitwerk, kost denk ik wel ff wat meer?

Ik had net zo'n schade, carroserie stond naar binnen en dat koste wel serieus ff wat meer (en het meeste ook zelf gedaan)

150 klep+lichten
250 wat interieur delen+ bumper adapters+gelijders.

spuiten en doen betaal ik niet hé, scheelt een hoop...

als ik nieuwe bumper nodig hebt, komt daar nog +/-300 bij

98t3f7.jpg

Woensdag ophalen:W

C230 kompressor sportcoupe 2003, amg uitgevoerd, automaat, commandsysteem, panoramadak, 120k gelopen van 2e eigenaar. Ik ben blij :)

Dik! Al vind ik de achterkant ook niet super, maar jou kennende knal je er wel dikke wielen onder, als die er nog niet onder zitten :7 mooie kleur iig, weer eens wat anders dan zwart of zilver

Ik heb mijn 18 inch breedset nog van de vorige benz, dus dat komt wel goed! Zal donderdag betere foto's maken.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back