Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Net ding die polo :)
staat nou op mooie hoogte.
Ik denk dat die velgen die je laatst posten ook wel erg goed eronder zullen staan.
Ben benieuwd wat JD eruit haalt.
zal wel aardig lopen voor zo een 1.4 in een polotje :P
 
Koop een goed merk! Heb zelf een Esab 250A op krachtstroom, met een goed apparaat word goed lassen een stuk eenvoudiger.

Kemppi of Fronius. Van kemppi heb je leuke handzame apparaatjes. Vaak wel op 380v maar die zijn wel traploos instelbaar en dat is zo veel fijner dan een apparaat met vaste standen.

@ Machiel: het viel me op dat jij veel eerder remt ten opzichte van de andere deelnemers in je klasse en daardoor zag ik die fct civic op je in lopen en later was hij je gepasseerd. Heb je dat zelf ook door gehad?
 
Volgens mij heeft Machiel alleen andere remblokken en zijn de remmen voor de rest standaard, zal sowieso wat eerder moeten remmen.
 
@ Machiel verhaal : Ik denk dat de auto onstabiel word bij hard remmen ivm slappe veren voor. Plus dat hij wat voorzichtiger te werk gaat op Zandvoort aangezien het vorige akkefietje
 
@ Machiel verhaal : Ik denk dat de auto onstabiel word bij hard remmen ivm slappe veren voor. Plus dat hij wat voorzichtiger te werk gaat op Zandvoort aangezien het vorige akkefietje



Klopt helemaal! ik ben redelijk voorzichtig te werk gegaan... is de 2e keer op zandvoort en vorige keer waren het maar 7rondjes.

En ik heb niet elk rondje hard gereden, soms even een iets langzamer rondje...
Voor het volgende evenement komen er betere blokken, vloeistof, leidingen, koeling en andere veren. En dan moeten er nog heel wat kilo's af, dan zitten er wel goede tijden in. Alsnog was ik 6e in de prostreet klasse.
 
Klopt helemaal! ik ben redelijk voorzichtig te werk gegaan... is de 2e keer op zandvoort en vorige keer waren het maar 7rondjes.

En ik heb niet elk rondje hard gereden, soms even een iets langzamer rondje...
Voor het volgende evenement komen er betere blokken, vloeistof, leidingen, koeling en andere veren. En dan moeten er nog heel wat kilo's af, dan zitten er wel goede tijden in. Alsnog was ik 6e in de prostreet klasse.

Duidelijk! Ik deelde het alleen even mee zodat je er misschien nog iets mee kon. Verder kwam er wel een beschaafd geluid uit je N1 vind ik, ik had erger verwacht. Ik blijf het een schitterende bak vinden.
 
Ik veel moeite doen om een dikke motor in mijn e30 te hangen.

En dan blijkt een huidige 1.4 met wat goodies zelfs iets meer vermogen te hebben :X
Mooie score!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top