Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
@Johnny .. las je daar ook plaatwerk mee?

Hier nog mensen die 2e paasdag naar het Duitse Autosport Festival gaan?

Ik heb alvast een kaart besteld + deelname @ tourklasse. Even gassen met de S3 :P

Ik ga ook heen, vanuit het 944 forum is er gratis toegang enzo geregeld.. Maar of ik ook bij die auto's blijf staan is weer een 2e, miss een SF rijtje maken? :P

nog mensen die 2e paasdag naar het Duitse Autosport Festival gaan?
Yup, 2 sessies baantijd geboekt, kijken of ik 6 drijfstangen het publiek in kan schieten :7

Eigenlijk nog ff 2 14 inch wielen regelen met banden van minimaal 25 jaar oud, kan ik me nog een beetje vermaken.

Last edited:
Yup, 2 sessies baantijd geboekt, kijken of ik 6 drijfstangen het publiek in kan schieten :7

Eigenlijk nog ff 2 inch wielen regelen met banden van minimaal 25 jaar oud, kan ik me nog een beetje vermaken.

:D!

Cool JesR..

Wanneer is het? Misschien dat ik anders wel ff plaatjes ga schieten

28 mei. Je ken meerijden als je wilt hoor. Twijfel nog of ik em op de kar ga zetten of gewoon erheen rij om alvast wat kills op de snelweg erheen te maken :7

Weekend ervoor (19/20 mei) dragracen in Bitburg (D) kijken of ie dat eerst maar overleefd.

Van de E30 club dinges hadden ze ook wat geregeld, anders als je pech hebt sta je ergens helemaal achterin stof te happen..

Jammer dat met zo'n dag me racer geschorst staat anders lekker over de weg erheen knallen.

401754_324045421001275_100001874581426_803911_1155965595_n.jpg

Waarschijnlijk is de EK na vrijdag verkocht :) Heb best wel een dubbel gevoel :P

Nu alleen nog opzoek naar een goedkope daily zoals een ED3 Sedan ofzo :P

Daarna toch kijken voor een andere Honda, Integra DC2 JDM 96/98 Spec.

Wou eigenlijk een EK9 maar die zijn gewoon "overpriced".

ossh7d.jpg

Last edited:
28 mei. Je ken meerijden als je wilt hoor. Twijfel nog of ik em op de kar ga zetten of gewoon erheen rij om alvast wat kills op de snelweg erheen te maken :7

Weekend ervoor (19/20 mei) dragracen in Bitburg (D) kijken of ie dat eerst maar overleefd.

Ik hou me aanbevolen :D

[ir]http://i50.tinypic.com/egacg7.jpg[/ir]

De GTI een heel stuk laten zakken vandaag, voor 35mm en achter 55mm eraf gesnoept. Ligt voor mij perfect nu, achter ietsjes ruimte zodat ik mijn kofferbak nog vol kan gooien met paintballgear en iemand mee kan nemen zonder dat het aanloopt. :P

Morgen naar JD-Engineering voor het Milltek systeem en de bank op! :) 8)

Zag hem net op facebook, damn! Ziet er echt veeel beter uit zo man :W

Op hoeveel PK hoop je uit te komen ?

Ze hebben er recent 1 gedaan, die ging van 178pk / 252nm naar 234pk / 373nm. Zonder de ITG, dus misschien nog net ietjes meer. Zou leuk zijn als we de 240 aan kunnen tikken!

Hoe dan ook, er komt een berg bij op dit kleine gebakje. Ben erg benieuwd!!! :W

Ze hebben er recent 1 gedaan, die ging van 178pk / 252nm naar 234pk / 373nm. Zonder de ITG, dus misschien nog net ietjes meer. Zou leuk zijn als we de 240 aan kunnen tikken!

Hoe dan ook, er komt een berg bij op dit kleine gebakje. Ben erg benieuwd!!! :W

Nice! Ik zit dus shotgun de eerst volgende keer, dat snap je wel :P

Status
Not open for further replies.
Back