Volgens mij zit nu die sensor op het thermostaat huis, kan alleen 91-99 graden vinden op bmwfans dit staat ook op de sensor op het thermostaat huis.Van een E30 318is en E36 met airco, daar zit dr 1 in, die heeft 2 standen en een 3-polige stekker (zelfde als van de kachelkraan van een E36, dus ff 1 afknippen op de sloop)
97-92 en 87-82 (waarbij die laatste prima werkt, zit ook op mn m50 met 88 graden thermostaat)
Kun je gewoon bij de automaterialenzaak bestellen van KW/Facet, ding kost 2 tientjes ofzo.
Verder was een weekendje ring met de E28 wel leuk, alleen maar 2 rondjes gereden omdat mn M50 op ploffen staat, volgens mij liggen dr 6 schraapveren en 24 klepseals in het carter, misselijk olie zuipend stuk ellende.
Tempo viel me niet tegen, filmpje komt nog wel.
Had me vergist, het is een 91-86 sensor, ook prima, want dan staat ie tenminste niet bij het minste of geringste te blazen.Ik denk dat die 87-82 wel perfect gaat werken als ik die op de radiateur schroef.
Heb je misschien een nummer van die sensor?
Mwah, begrijp me niet verkeerd, ik zou altijd een M50 verkiezen boven een M20, dat blok van mij heeft gewoon meer dan een half miljoen kilometers op de klok staan en heeft een zwaar leven gehad.Heb zelf nog zitten denken aan een M50 ombouw, maar naar veel horror verhalen blijken ze toch niet zo hufterproof te zijn als een M20.
Voor plaatwerk is het niet echt ideaal, het gaat wel, maar het last lang niet zo mooi/makkelijk als een echt mig apparaat.http://www.gereedschaptotaal.nl/mig_lasapparaat/G%FCde+SG+120+A+MIG+Lasapparaat+voor+gevuld+draad
Ik wil een lasapparaat gaan kopen voor wat klusjes, auto`s etc.
Is dat een beetje haalbaar met dit apparaat? Ben geen lasser, dus wil het ook gaan leren gewoon dmv veel oefenen. Iemand die ervaring heeft met huis, tuin en keuken lasapparaten?
Evt alternatieven?
http://www.gereedschaptotaal.nl/mig_lasapparaat/G%FCde+SG+120+A+MIG+Lasapparaat+voor+gevuld+draad
Ik wil een lasapparaat gaan kopen voor wat klusjes, auto`s etc.
Is dat een beetje haalbaar met dit apparaat? Ben geen lasser, dus wil het ook gaan leren gewoon dmv veel oefenen. Iemand die ervaring heeft met huis, tuin en keuken lasapparaten?
Evt alternatieve
Ik verwacht ook niet het beste te kopen voor die prijs. Het is gewoon een goedkoop ding, wil komende tijd misschien een buitendorpel, uitlaat en bumperophangingspunten gaan lassen.
Hoeft dus niet heel mooi te worden, maar na wat oefenen moet er toch wel wat redelijks uit kunnen komen.
Jullie zouden voor een MIG apparaat gaan met fles, verder nog punten waar ik op moet letten?
Zo`n elektrode hoeft ook niet veel te kosten, daar moet je alleen zo`n staafje bij houden. Lijkt me lastiger lassen..
Hier nog mensen die 2e paasdag naar het Duitse Autosport Festival gaan?
@Johnny .. las je daar ook plaatwerk mee?
Ik heb alvast een kaart besteld + deelname @ tourklasse. Even gassen met de S3
@Johnny .. las je daar ook plaatwerk mee?
Ik heb alvast een kaart besteld + deelname @ tourklasse. Even gassen met de S3